کد خبر: 89861
A

واکنش معاون سابق باشگاه استقلال به محرومیتش؛ از فساد در فوتبال حرف زدم و محروم شدم

علی خطیر درباره محرومیتش در فوتبال اظهار داشت: دلیل محرومیت بنده را لطمه به فوتبال ایران اعلام کرده اند این در حالی‌ست که اعتباری برای فوتبال ایران باقی نگذاشته اند بنابراین کسی امکان خدشه دار کردن آن را ندارد. خواهشمندیم با استعفای خود امکان نفس کشیدن فوتبال را فراهم کنید.

واکنش معاون سابق باشگاه استقلال به محرومیتش؛ از فساد در فوتبال حرف زدم و محروم شدم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی خطیر درباره محرومیتش در فوتبال اظهار داشت: دلیل محرومیت بنده را لطمه به فوتبال ایران اعلام کرده اند این در حالی‌ست که اعتباری برای فوتبال ایران باقی نگذاشته اند بنابراین کسی امکان خدشه دار کردن آن را ندارد. خواهشمندیم با استعفای خود امکان نفس کشیدن فوتبال را فراهم کنید.

وی افزود: ۴ سال است که فوتبال ورشکسته شده است. کمیته اخلاق باید برحسب اخلاقیات اظهارات من را نیز می‌شنید. گزارش مالکیت همزمان تیم ماشین سازی و تراکتور سازی تبریز را علت این امر دانسته اند.

خطیر که با برنامه گل طلایی رادیو حرف می زد با اشاره به عدم تسلط کمیته اخلاق به کد های اخلاقی فیفا بیان کرد: من هیچ نامه محرمانه ای به فیفا نفرستاده ام اگر قرار بود این اقدام را انجام دهم، اسم خود را از روی ان بر می‌داشتم. نامه و رونوشت آن دست فدراسیون فوتبال است.

وی در پایان با تاکید بر عدم یکپارچگی فوتبال ایران تصریح کرد: دلیل محرومیت من حرف از فساده بوده است؟ چرا باید فردی که فساد را عنوان میکند محروم شود؟ کمیته اخلاق باید مبارز با فساد باشد و رسیدگی به این امور وظیفه این کمیته است. فوتبال ایران به فلاکت کشیده شده است در خواست ما این است که استعفا دهید.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر