کد خبر: 90399
A

لیونل مسی به گواردیولا پیوست/ توافق ۷۰۰ میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی

لیونل مسی که پس از نزدیک به دو دهه حضور در بارسلونا، در 33 سالگی مصمم به ترک نوکمپ است، یک گام دیگر به پیوستن به منچسترسیتی نزدیک شده و این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم وضعیت او را زیرنظر دارند. نشریه «دیلی‌ رکورد» اسکاتلند با انتشار گزارشی مدعی شد برنده شش توپ طلا به توافق مالی با باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی پنج ساله به ارزش 700 میلیون یورو دست یافته است. همچنین در قراردادی که به این فوق‌ستاره آرژانتینی پیشنهاد شده، لئو برای سه فصل برای منچسترسیتی بازی خواهد کرد و دو سال پایانی را در باشگاه نیویورک‌‌سیتی آمریکا که متعلق به مالکان باشگاه منچسترسیتی است، بازی می‌کند. گروه فوتبال سیتی مالکان اماراتی باشگاه‌های منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، نیویورک سیتی در MLS، ملبورن سیتی در لیگ استرالیا، یوکوهاما اف‌سی مارینوس در جی‌لیگ ژاپن، اتلتیکو تورکه در اروگوئه، جیرونا در اسپانیا و سیچوان جیونیو در چین و بمبی سیتی هم به مجموعه تیم‌های این گروه اضافه شده است.

لیونل مسی به گواردیولا پیوست/ توافق ۷۰۰ میلیون یورویی مسی با منچسترسیتی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ لیونل مسی که پس از نزدیک به دو دهه حضور در بارسلونا، در 33 سالگی مصمم به ترک نوکمپ است، یک گام دیگر به پیوستن به منچسترسیتی نزدیک شده و این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

نشریه «دیلی‌ رکورد» اسکاتلند با انتشار گزارشی مدعی شد برنده شش توپ طلا به توافق مالی با باشگاه منچسترسیتی برای عقد قراردادی پنج ساله به ارزش 700 میلیون یورو دست یافته است. همچنین در قراردادی که به این فوق‌ستاره آرژانتینی پیشنهاد شده، لئو برای سه فصل برای منچسترسیتی بازی خواهد کرد و دو سال پایانی را در باشگاه نیویورک‌‌سیتی آمریکا که متعلق به مالکان باشگاه منچسترسیتی است، بازی می‌کند.

پیش از این برنامه «چیرینگیتو» از شبکه تلویزیونی «مگا» اسپانیا خبر داده بود، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به  این شهر سفر کرد و قصد دارد شاگرد پیشین خود را برای ترک نوکمپ و پیوستن به او در منچسترسیتی متقاعد کند.

گروه فوتبال سیتی مالکان اماراتی باشگاه‌های منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس، نیویورک سیتی در MLS، ملبورن سیتی در لیگ استرالیا، یوکوهاما اف‌سی مارینوس در جی‌لیگ ژاپن، اتلتیکو تورکه در اروگوئه، جیرونا در اسپانیا و سیچوان جیونیو در چین و بمبی سیتی هم به مجموعه تیم‌های این گروه اضافه شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • سینا

    خیلیییییی بد بود

ارسال نظر