کد خبر: 90504
A

پایان تلخ قهر و ناز فرهاد مجیدی برای آبی‌ها/ تراکتور جام حذفی را تبریز برد

ستقلال مقابل تراکتور سه بر دو شکست خورد تا جام قهرمانی به تیم تبریزی برسد.

 پایان تلخ قهر و ناز فرهاد مجیدی برای آبی‌ها/ تراکتور جام حذفی را تبریز برد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال،  در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند که  این دیدار با پیروزی 3 بر 2 تیم تراکتور پایان یافت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

نیمه اول:

دقیقه ۷: میثم تیموری اولین کارت زرد بازی را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۱۷: محمدرضا خانزاده، مدافع جلو کشیده تیم تراکتور که قصد ارسال توپ به روی دروازه استقلال را داشت، به شکل تصادفی و زیبا توپش وارد دروازه سید حسین حسینی شد تا تراکتوری‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه ۲۰: حرکت خطرناک بازیکنان استقلال، اولین خطر را روی دروازه تراکتور خلق کرد اما عدم هماهنگی شاگردان مجیدی باعث شد این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۳۵: پاس در عمق زیبای احسان حاج صفی و فرار خوب اشکان دژاگه این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار داد که دژاگه با یک حرکت انفرادی خوب و ضربه آرام، دومین گل تراکتوری‌ها را در این بازی به ثمر رساند.

دقیقه ۳۹: کارت زرد دوم بازی هم به اکبر ایمانی از تراکتور داده شد.

دقیقه ۴۲: ارسال زیبای اشکان دژاگه روی دروازه استقلال، با خروج اشتباه سید حسین حسینی همراه شد که ضربه اکبر ایمانی با ضربه سر سومین گل تیم تراکتور را وارد دروازه استقلال کرد.

نیمه دوم: 

دقیقه 3+45: سانتر بازیکنان استقلال روی دروازه تراکتور با ضربه سر دیاباته همراه شد که اخباری به زیبایی این ضربه سر را سیو کرد.

دقیقه 48: ضربه احسان حاج صفی از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 51: حمله همه جانبه آبی ها به سانتر وریا غفوری و ضربه سر مهدی قایدی ختم شد که این توپ در درون دروازه اخباری جای گرفت.دقیقه 52: حمله بعدی آبی ها دوباره باعث شد تا قایدی صاحب موقعیت شود اما این بار روی زمین افتاد و نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 54: ارسال روی دروازه تراکتور با خروج شجاعانه اخباری همراه شد اما برخورد مطهری با او به مصدومیت شدید وی منجر شد.

دقیقه 57: ارسلان مطهری مهاجم شماره 72 استقلال از زاویه بسته در محوطه جریمه توپ را به آسمان زد و ضربه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 62: سانتر روی دروازه تراکتور و ضربه سر ارسلان مطهری موقعیت بعدی را ایجاد کرد؛ این بار توپ به تیرک خورد تا بازی 3-1 بماند.

دقیقه 63: مهدی قائدی با حرکتی آتشین خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت اما ضربه اش را مدافع تراکتور از روی خط برگرداند.

دقیقه 80: دوباره وریا گلسازی کرد؛ سانتر تماشایی از سمت راست پس از یک سرتوپ روی سر ارسلان مطهری نشست تا این مهاجم گلزن اختلاف را به حداقل برساند.

دقیقه 6+90: سانتر روی دروازه تراکتور در دهانه تراکتور این تیم با استپ سینه دیاباته مواجه شد اما اجازه ضربه زنی به او را ندادند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر