کد خبر: 90759
A

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس: فعلاً پولی به برانکو داده نشده است/ مذاکره‌ای هم با کالدرون نداشته‌ایم

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هنوز پولی از سوی این باشگاه به برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشده است.

مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس: فعلاً پولی به برانکو داده نشده است/ مذاکره‌ای هم با کالدرون نداشته‌ایم

به گزارش دیده بان ایران؛ ‌ امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره بحث پرداخت مطالبات برانکو اظهار داشت: درباره برانکو باید از مدیریت و مسئولان مالی سؤال شود. اگر پرداختی شده باشد، رسیدها به من داده می‌شود تا آن را به کمیته انضباطی فیفا و وکیل برانکو ارسال کنم، اما تا الان چیزی به دست من نرسیده، ولی مدیریت باشگاه قول داده است که این پول پرداخت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با برانکو مذاکراتی شده است یا خیر؟»، گفت: راه‌های مختلفی وجود دارد که بتوانیم با برانکو ارتباط بگیریم، اما از طریق من تا الان مکاتبه‌ای با برانکو نشده است.

 

حسینی در مورد آخرین وضعیت محمد نادری و مکاتبات با باشگاه کورتریک بلژیکی برای دریافت رضایت‌نامه گفت: تا جایی که کمیته حقوقی ما را در جریان گذاشته است، بله مکاتباتی داشتیم که ترجمه آن را در اختیار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم. به نظر من که مذاکرات امیدوارکننده بوده است. حالا برداشت من مثبت بوده است، ولی باید ببینیم برداشت‌های دیگر از آن چیست.

 

مسئول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده کالدرون و دستیارانش نیز توضیح داد:‌ در پرونده کالدرون، خواکین و والنسیا درخواست تجدیدنظر در دادگاه عالی ورزش کرده‌ایم و این درخواست هم به ثبت رسیده است. پیش‌‌پرداخت هزینه دادرسی هم پرداخت شده است. ما قبل از اینکه درخواست استیناف کنیم، باید هزار فرانک سوئیس به حساب دادگاه عالی ورزش واریز کنیم که این کار را انجام دادیم، مدارک و صورت‌های شکلی هم انجام شده است. هزینه‌های دادرسی هم مشخص شده است و باید ببینیم طرفین این مبالغ را پرداخت خواهند کرد یا خیر.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مذاکره‌ای با کالدرون شده است یا خیر، گفت: خیر، تاکنون مذاکره‌ای با کالدرون نداشتیم.

 

حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده بودیمیر نیز بیان کرد: این پرونده هم به دادگاه عالی ورزش (CAS) رفته است و داور آن هم مشخص شده است. ما درخواست کردیم تا این پرونده یک داور داشته باشد که این داور هم تعیین شد.

 

«اگر محرومیتی برای باشگاه پرسپولیس در پرونده برانکو و سایر پرونده‌ها در نظر گرفته شود،‌ آیا تا زمان پرداخت مطالبات خواهد بود یا تا یک مدت معین؟» مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال گفت: امیدوارم کار به اینجا نرسد، اما اگر پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود،‌ طبق رأی کمیته انضباطی فیفا تا روز پرداخت مطالبات این اتفاق می‌افتد و به محض پرداخت پول، پنجره نقل و انتقالاتی هم باز می‌شود.

 

وی در مورد آخرین مهلت پرداخت مطالبات برانکو نیز بیان کرد: تا 22 شهریور فرصت داریم و اگر آن زمان طرف مقابل اعلام کند که پول خود را دریافت نکرده است،‌ پنجره نقل‌وانتقالاتی ما بسته خواهد شد تا روز پرداخت مطالبات.

 

حسینی درباره زمان ارسال مدارک برای لیگ قهرمانان آسیا نیز توضیح داد: تا یک تاریخی ما فرصت داریم، اما باید این حق را هم برای فدراسیون فوتبال قائل باشیم که یک فرصت برای بازبینی مدارک ما داشته باشد. ما می‌خواهیم کارمان به دقیقه 90 نرسد، الان همچنان فرصت داریم بازیکنان جدید را ثبت‌نام کنیم، ولی نباید کار را برای دقیقه 90 بگذاریم. آخرین فرصت ارسال مدارک هم هفت روز پیش از اولین مسابقه است.

 

وی در پایان گفت: ما می‌توانیم 20 آی‌دی‌کارت AFC را برای کادرمان دریافت کنیم، بنابراین نمی‌توانیم برای تمام اعضای تیم کارت بگیریم و باید این تعداد را بین اعضا تقسیم کنیم. هزینه 29 نفر از کل تیم را هم را کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می‌کند و مابقی را باید باشگاه پرداخت کند.

منبع: ایسکا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر