کد خبر: 92079
A

واکنش عجیب ایرانی‌ها به‌ انتخاب مربی بدنساز دورتموند

دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام آلیشیا اشمیت در ۲۴ساعت گذشته به‌ یک میلیون نفر رسیده است. این اتفاق پس از اعلام انتخاب او به‌عنوان عضوی از تیم آماده‌سازی باشگاه دورتموند آلمان رخ می‌دهد. جالب تر آنکه بسیاری از دنبال کنندگان این زن در یک روز اخیر ایرانی ها بودند!

واکنش عجیب ایرانی‌ها به‌ انتخاب مربی بدنساز دورتموند
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام آلیشیا اشمیت در ۲۴ساعت گذشته به‌ یک میلیون نفر رسیده است. این اتفاق پس از اعلام انتخاب او به‌عنوان عضوی از تیم آماده‌سازی باشگاه دورتموند آلمان رخ می‌دهد.

 آلیشیا اشمیت ۲۱ساله پیش از این هم چهره مشهوری به‌حساب می‌آمد چون یکی از دونده‌های مشهور تیم‌ملی آلمان بود .

در حقیقت او بخشی از شهرتش را مدیون فعالیت در دنیای مد است. با این حال از وقتی اعلام شد اشمیت به‌کادر آماده‌سازی دورتموند اضافه می‌شود، تعداد دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش با رشدی سریع به یک میلیون رسید.

همکاری آلیشیا اشمیت با باشگاه دورتموند در فضای مجازی ایران هم با واکنش روبه‌رو شد. در عرض ۲۴ساعت جستجوی عبارت فارسی دورتموند در گوگل به‌شدت رشد کرد.

اطلاعات گوگل ترند نشان می‌دهد بیشترین میزان جست‌وجوی عبارت دورتموند در استان قزوین اتفاق افتاده است. استان‌های سیستان و بلوچستان، اردبیل، خراسان رضوی و کرمانشاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر