کد خبر: 92970
A

رسول‌پناه: از طریق وزارت خارجه پول برانکو را می‌دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخشی از مطالبات سرمربی سابق این تیم را آماده کرده‌اند.

رسول‌پناه: از طریق وزارت خارجه پول برانکو را می‌دهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی رسول‌پناه پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما پیگیر تامین پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. خدا را شکر امروز بخشی مطالبات او تامین شد و اینطور که خبردار شدیم، قرار است فردا کارگزار باشگاه مابه التفاوت را تامین و پرداخت کند و ما به امید خدا این مطالبات را بدهیم و از شرمندگی آقای برانکو و هواداران دربیاییم.

او ادامه داد: واقعا تامین و نحوه پرداخت مطالبات خیلی سخت است چون هنوز کسی به پرسپولیس کمک مالی نداشته و امروز هم که در باشگاه بودیم، هیچ کسی به ما کمک نکرد ولی قرار است کارگزار باشگاه فردا بخشی از این مطالبات را تامین کند، در اختیار ما بگذارد و باشگاه نیز به آقای برانکو بدهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نحوه انتقال پول به برانکو ابراز کرد: بهترین راه انتقال پول آقای برانکو، از طریق قانونی است چون مبلغ بالا بوده و یک مقدار جابجایی آن خطرناک است. باید از مجاری قانونی که همان وزارت خارجه است، این مبلغ را انتقال دهیم.

رسول‌پناه با بیان اینکه مشکلاتی برای انتقال پول وجود دارد، گفت: خبر داریم که عده‌ای گفته‌اند ما از تهران هم می‌توانیم این پول‌ها را پرداخت کنیم. این نوع انتقالات که می‌گویند کارمزد دارد ولی بهترین و مطمئن‌ترین راه، از طریق وزارت امور خارجه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر