کد خبر: 9299
A

هم گروه های تیم نوجوانان در جام جهانی کوچک مشخص شدند

سرپرست تیم نوجوانان از قرعه کشی رقابت‌های جام‌جهانی کوچک روسیه خبر داد.

هم گروه های تیم نوجوانان در جام جهانی کوچک مشخص شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین مرادی سرپرست تیم نوجوانان در خصوص تورنمنت بین المللی سن پترزبورگ اظهار داشت: این بازی‌ها با حضور تیم‌های روسیه، اسلواکی، یونان، آذربایجان، بلغارستان، هند، ایران، اسلوونی، تیم باشگاهی زنیت سن پترزبورگ، بلاروس، قزاقستان، استونی، لتونی، لیتوانی، مولداوی و تاجیکستان برگزار می‌شود.

وی درباره وضعیت بازیکنان تیم نوجوانان عنوان کرد: در ادامه روند آماده سازی، ملی‌پوشان روز گذشته در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم امید عقاب رفتند که این بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید و حسین نخودکار گل تیم نوجوانان را به ثمر رساند. همچنین بازیکنان از فردا ظهر به باشگاه‌های خود جهت برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان برمی‌گردند و در نهایت اردوی پایانی پیش از اعزام به روسیه از روز یکشنبه 12 دی در کمپ تیم‌های ملی آغاز و شانزدهم دی به سن پترزبورگ محل برگزاری رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

مردای ادامه داد: صبح امروز جلسه فنی با حضور فریدون معینی سرپرست کمیته جوانان، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه و کادر فنی تیم نوجوانان در آکادمی ملی فوتبال برگزار و درخصوص حریفان ملی پوشان نوجوان در تورنمنت سن پترزبورگ بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست تیم نوجوانان در پایان اظهار داشت: این مسابقات با حضور 16 تیم در چهار گروه انجام می شود که قرعه کشی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: تاجیکستان، یونان، بلغارستان و استونی
گروه B : لتونی، بلاروس، روسیه و هند
گروه C: لیتوانی، آذربایجان، اسلوواکی و قزاقستان
گروهD : ایران، زنیت سن پترزبورگ، اسلوونی، مولداوی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر