کد خبر: 9300
A

دژاگه به العربی برمی‌گردد

روزنامه معتبر قطری از بازگشت کاپیتان تیم‌ملی ایران به رقابت‌های لیگ ستارگان قطر از نیم فصل دوم با پیراهن العربی خبر داد.

دژاگه به العربی برمی‌گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه استاد الدوحه در تشریح آخرین وضعیت کاپیتان تیم ملی ایران در دوحه نوشت:« مسئولان باشگاه العربی تصمیم دارند با بازشدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر اشکان دژاگه را به لیست نفرات خود اضافه کرده و از این بازیکن توانمند در ساختار تهاجمی سود ببرند بلکه به بحران های اخیر خود پایان دهند».

این روزنامه مدعی شد در آخرین نشستی که مدیران باشگاه با سرمربی برزیلی داشتند مقرر شد اشکان دژاگه جانشین مصطفی سال مدافع سنگالی این تیم شود تا بتواند در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر تیمش را همراهی کند. مدافع سنگالی که کمتر در ترکیب العربی به میدان رفته این روزها مورد توجه چند باشگاه دیگر قرار گرفته و باشگاه تصمیم به فروش او گرفته است.

به این ترتیب اشکان دژاگه بعد از نیم فصل دوری از میادین رسمی و تمرینات اختصاصی در دوحه بار دیگر به العربی بازخواهد گشت تا با پایبندی به قرارداد گران قیمت و ۳,۵ میلیون یورویی خود با العربی همچنان جزو لژیونرهای فوتبال ایران در حاشیه خلیج فارس باقی بماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر