کد خبر: 9302
A

مربیان تیم های فوتبال استقلال تهران و صبا قم محروم شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمد خرمگاه و ساکت الهامی، مربیان تیم های استقلال تهران و صبا قم را به دلیل تخلف در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال، محروم کرد.

مربیان تیم های فوتبال استقلال تهران و صبا قم محروم شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کمیته انضباطی این فدراسیون «محمد خرمگاه» مربی آبی پوشان پایتخت را با درنظر گرفتن عدم سابقه وی در هفته های قبل و استناد به ماده 65 و 54 آیین نامه انضباطی، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم کرد.
همچنین «ساکت الهامی» به جهت سابقه محرومیت در هفته پنجم لیگ برتر و استناد به ماده 65 و 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محکوم شد.
تنبیهات لحاظ شده با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت است. ضمن اینکه پرونده در خصوص پاره ای از موارد که توسط «ساکت الهامی» ادعا شده است، مفتوح است.
در دقایق پایانی دیدار صبا قم و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، درگیری بین یعقوب کریمی و مسعود حق‌ جو، بازیکنان دو تیم استقلال و صبا ایجاد شد که این درگیری به نیمکت دو تیم هم کشید تا ساکت الهامی و محمد خرمگاه نیز با یکدیگر درگیر شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر