کد خبر: 93379
A

وینفرد شفر: استقلال حتی یک دلار هم برای من واریز نکرده

سرمربی اسبق استقلال گفت: من و وکیلم مدت‌هاست وعده پرداخت پول از سوی باشگاه استقلال می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم دریافت نکرده‌ایم.

وینفرد شفر: استقلال حتی یک دلار هم برای من واریز نکرده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دغدغه این روزهای هواداران استقلال باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است؛ پنجره‌ای که به واسطه بدهی این باشگاه به «وینفرد شفر»، باشگاه پاختاکور ازبکستان و «سرور چپاروف» بسته شده است.

در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه بخشی از مطالبات وینفرد شفر پرداخت شده است.

وینفرد شفر امروز (یکشنبه) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: جمعه شب وکیل من یک فایل صوتی برایم فرستاد و در این فایل صوتی توضیح داد باشگاه استقلال هیچ‌ تماسی با او درباره پرداخت مطالبات من نگرفته است.

وی افزود: او در این فایل صوتی اعلام کرد باشگاه استقلال از این هفته نسبت به پرداخت مطالبات اقدام خواهد کرد.

سرمربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد: من و وکیلم مدت‌هاست از این وعده‌ها می‌شنویم ولی تا حالا حتی یک دلار هم از سوی باشگاه استقلال دریافت نکرده‌ایم.

شفر درباره اینکه گفته می‌شود «اسماعیل خلیل‌زاده» رییس هیات مدیره باشگاه استقلال برای بررسی راه‌های انتقال پول شفر راهی ترکیه شده است، گفت: شاید برای تعطیلات به ترکیه رفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت خلیل‌زاده درباره پرداخت بدهی از سوی باشگاه استقلال با وی تماسی گرفته است یا خیر نیز تاکید کرد: خیر هیچ‌گونه تماسی با ما گرفته نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر