کد خبر: 93644
A

پدیده بارسلونا با تاکسی به خانه رفت

بارسلونا در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 توانست در ساده ترین بازی مرحله گروهی خود در مقابل تیم فرانس واروش مجارستان با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد، تیمی که پس از سالها در مسابقات اروپایی حضور می یابد و شباهتی به دوران درخشان خود که یکی از مدعیان قهرمانی اروپا بود، ندارد.

پدیده بارسلونا با تاکسی به خانه رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ بارسلونا در حالی در این بازی پیروز شد که نه تنها ستارگانش نظیر دمبله و مسی بلکه دو پدیده جوانش یعنی پدری و فاتی گلزنی کردند. دو بازیکن 17 ساله که به نظر می رسد آینده بارسلونا در دستان آنها باشد. آنسو در ادامه روند خوبش در فصل گذشته در فصل جدید نیز خوش درخشیده است. اما پدری شاید برای خیلی از هواداران بارسا ناشناخته باشد. بازیکنی که توسط استعدادیابان بارسلونا پس از درخشش در لاس پالماس جذب شده است. این بازیکن مورد توجه باشگاه های بزرگ دیگر اروپا هم قرار داشت اما در نهایت بارسا توانست این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد.

پدری بعد از آن که به قهرمان شب بارسلونا مقابل فرانس واروش تبدیل شد و تحسین هواداران را برانگیخت در حالی به خانه رفت که سوار بر تاکسی شده بود چرا که هنوز به سنی نرسیده که گواهینامه بگیرد و کسی هم دنبالش نیامده بود و بدین ترتیب تصویر جالبی رقم خورد که دو روی یک سکه بود: از درخشش در یکی از بزرگ ترین تیم های دنیا تا سوار شدن بر تاکسی مثل مردم عادی! هر چند که پدری قطعا در سالهای آینده و با افزایش درآمدش می تواند مثل فوتبالیست های گرانقیمت بارسا سوار خودروهای لوکس شود.

منبع: فوتبالی

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر