کد خبر: 93924
A

امیر قلعه نویی: جای حجت نظری در استقلال نیست/ من و دوستانم حدود یک میلیارد خرج کمپ تیم استقلال کردیم

امیر قلعه‌نویی با انتقاد از یکی از اعضای هیات مدیره استقلال گفت: من از آقای نظری یک سوال دارم. جای امثال شما مدیریت در باشگاه استقلال است؟ چرا این‌ آدم‌ها باید به ورزش بیایند؟ آن‌ها بروند در شورای شهر و به مشکلات شهر تهران برسند.

امیر قلعه نویی: جای حجت نظری در استقلال نیست/ من و دوستانم حدود یک میلیارد خرج کمپ تیم استقلال کردیم

به گزارش دیده بان ایران؛  امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در گفت‌وگویی رادیویی، درباره شیوع ویروس کرونا گفت: من خواهشم از دولتمردان این است که یک فکر اساسی کنند. شرایط بسیار سختی است و اگر صلاح می‌دانند مملکت را تعطیل کنند. البته خود مردم هم باید رعایت کنند. متاسفانه برخی از ماسک استفاده نمی‌کنند. باید یک فکر اساسی شود. این‌طوری من فکر می‌کنم مدت‌ها درگیر این ویروس باشیم.

 

او درباره شرایط تیم گل‌گهر گفت: باید از مجید جلالی نهایت تشکر را بکنم که در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفت و با نتایج گرفته شده، تیم را در لیگ برتر نگه داشت. فوتبال این‌طوری نیست که شما فقط قول بدهی و باید چشم اندازی وجود داشته باشد. ما جزو تیم‌هایی هستیم که هزینه کردیم و می‌خواهیم یک تیم با ثبات ببندیم.

 

قلعه‌نویی درباره این که گفته شده او با ۵۰ میلیارد سرمایه به گل‌گهر آمده است، خاطرنشان کرد: باید به سازمان لیگ باید مراجعه شود و درباره قراردادهای من بررسی‌های لازم صورت گیرد اما درباره این رقمی که مطرح شد باید بگویم که ارزش تیم ما همین است اما ما خیلی کم‌تر می‌گیریم. وقتی مربی خارجی ۱۰۰ میلیارد می‌گیرد مربی داخلی هم باید ارزش خود را داشته باشد. ما شاید خیلی کم‌تر از این‌ها بگیریم. کل بودجه باشگاه در همین حد است و من ۵۰ میلیارد تومان نمی‌گیرم و این‌ها شیطنت است.

 

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره صحبت‌های حجت نظری مبنی بر حضور او در استقلال گفت: من خدمت ایشان سلام عرض می‌کنم اما چند جواب به ایشان دارم. اولا ایشان مصاحبه من را نخوانده است و یک چیزی به او گفته‌اند که بگوید. به من گفته شده درباره باشگاه‌های آسیا از من نظر هم نخواستند اما شاید ایشان مطالعه نکرده است. من تنها مربی در تاریخ جام باشگاه‌های آسیا هستم که با ۴ تیم به مرحله حذفی صعود کردم اما وقتی من را به عنوان پیشکسوت نمی‌دانید از من هم مشاوره نمی‌گیرند. من از آقای نظری یک سوال دارم. جای امثال شما مدیریت در باشگاه استقلال است؟

چرا این‌ آدم‌ها باید به ورزش بیایند؟ آن‌ها بروند در شورای شهر و به مشکلات شهر تهران برسند. من نمی‌خواهم کسی را زیر سوال ببرند ولی سال‌هاست هیچ‌کسی سر جای خودش نیست. این دوستان کجای فوتبال هستند؟ آقای نظری قبل از این که درباره صحبت‌های من اظهار نظر کنی، ببین من چه گفتم و بعد صحبت کن.

 

او افزود: ما کمپ استقلال را ساختیم. من و دوستانم حدود یک میلیارد خرج کمپ تیم استقلال کردیم. من از وزیر ورزش سوالم این است که با چه متر و معیاری این مدیران را انتخاب می‌کنند. سلطانی‌فر که ظاهرا در ورزش بوده است، باید پاسخگو این وضعیت باشد. من و امثال من جزوی از استقلال نیستیم؟ در زمان ما هیچکس از ۱۰ کیلومتری استقلال رد نمی‌شد. خداوند علی جباری را نگه دارد که در آن موقع کمک کرد و ما هم به عنوان کاپیتان کمک کردیم. من از امثال نظری درخواستم این است سر جای خودشان باشند. آقای نظری مصاحبه من را نخوانده است و از من هیچ مشاوره‌ای گرفته نشده است. من یک روزی استقلال اهواز بودم و تیم داشت سقوط می‌کرد، استقلال تهران به من پیشنهاد داد که من آن را نپذیرفتم. هم‌چنین در موقعی که سپاهان بودم این اتفاق رخ داد.

 

سرمربی گل‌گهر درباره شروع مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: در این مملکت چیزی به نام برنامه وجود ندارد. یک سری تیم‌ها بر اساس ۶ هفته بدنسازی کار خود را شروع کردند. ۱۰ آبان هم قرار بود مسابقات شروع شود اما چرا این اتفاق نیفتاد؟ یک روزی بازی سپاهان و استقلال و جام حذفی را به خاطر آلودگی هوا عقب انداختند اما بازی تراکتور و پیکان برگزار شد. به نظر من، مدیران، تابع مدیران بالادستی هستند تا این که میزشان حفظ شوند،‌ باید بله قربان بگوید. در این بین جان و معیشت مردم ارزشی ندارد. تیم‌های شهرستانی واقعا حق‌شان پایمال می‌شود. تیم‌هایی مثل ما کار خود را از ابتدا شروع کرده است اما اگر به خودم باشد، می‌گویم مملکت را دو هفته تعطیل کنید تا این مسائل کرونا حل شود و این چیزها مهم‌تر است.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر