کد خبر: 9411
A
حسن روشن:

هیئت مدیره استقلال باید منحل شود/ منصوریان از حیثیت خود دفاع کند

روشن گفت: وزیر ورزش و جوانان باید هر چه سریعتر هیئت مدیره استقلال را منحل کند.

هیئت مدیره استقلال باید منحل شود/ منصوریان از حیثیت خود دفاع کند
حسن روشن در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: ما اصلا در استقلال هیئت مدیره نداریم و بهتر است وزیر ورزش و جوانان همین امروز این هیئت مدیره را منحل کند تا بیش از این استقلال ضرر نکند. خدا پدر زمانى عضو هیئت مدیره را بیامرزد که به صورت خصوصى با برگزارى دیدار هاى دوستانه پیشکسوتان استقلال همکارى کرد و کم نگذاشت اما در عوض افتخارى نه تنها اجازه برگزارى این مسابقات را در کمپ حجازى نداد.

 از طرفى ما را بِه اینکه استقلالى نیستیم محکوم کرد. افتخارى که تنها افتخارش این بود که با آمدن وى به استقلال این تیم شرایط خوبى برخوردار شده است! درست برعکس این اتفاق افتاد و وى هر بار پس از هر شکست یک بهانه مى تراشید. باید وقتى یک جایى لنگ است إنسان نمی تواند بر روى آن راه برود و این ضرب المثل حکایت این روزهاى هیئت مدیره استقلال است.
 
وى درباره اینکه آیا تغییرات در کادر فنى به صلاح خواهد بود یا خیر گفت: من موافق این موضوع نیستم و باید بگویم سرمربى به هیچ عنوان نباید تغییر کند. بهتر است منصوریان خودش را جمع و جور کند و کار ها را پیش ببرد. موقعیت الان را ناصر حجازى هم داشت و درست زمانى که وى نتیجه نگرفت او را تغییر دادند که این اشتباه بود. 

وقتى هیئت مدیره و مدیر عامل درباره سرنوشت سرمربى تصمیم مى گیرند همین مى شود .استقلال باید کمیته فنى داشته باشد تا سرمربى برنامه هاى خود را ارائه دهد و حتى بازیکنان هم از طریق همین کمیته به تیم وارد شوند اما در حال حاضر این مساله در استقلال وجود ندارد و ما شاهد هستیم هیئت مدیره و مدیر عامل با جلسات شبانه مربى انتخاب مى کنن و همین کارهای مخفیانه استقلال را به اینجا رسانده است.
 
روشن ادامه داد: به من تقصیر منصوریان در باخت ها از هیات مدیره کمتر است و در هر صورت این مربى هم با توجه به خواسته هواداران توسط هیئت مدیره به استقلال آورده شده بنابراین منصوریان باید تمام قد بایستد و از حیثیت خود دفاع کند. بهتر است اعضاى هیئت مدیره و مدیر عامل از استقلال کنار بروند تا این باشگاه به ثبات برسد. در حال حاضر هم هیئت مدیره ناقص است و چهار نَفَر هستند و از طرفى معینى هم استعفا داده به همین دلیل باید زود این هیئت مدیره منحل شود چرا که همه حرف هایشان ضد و نقیض است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر