کد خبر: 94369
A

محسن حاتمی: سومدیریت ها باعث خروج سرمایه های جودو شدند/ در هر لباس و جایگاهی به جودو خدمت می کنم

عضو پیشین تیم ملی جودو گفت: تا زمانی که سومدیریت و روابط به جای ضوابط وجود دارد، جودوی ایران به هیچ جا نخواهد رسید.

محسن حاتمی: سومدیریت ها باعث خروج سرمایه های جودو شدند/ در هر لباس و جایگاهی به جودو خدمت می کنم

به گزارش دیده بان ایران؛  « محسن حاتمی » ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه جودوی ما همواره با سومدیریت روبرو بوده است و مدیرانش، سلیقه ای و بر اساس روابط عمل کرده اند که نتیجه آن، خروج سرمایه ها از ایران بوده است.

دارنده مدال برنز تورنمنت بین المللی ۲۰۰۶ تایلند ادامه داد: اکثر افرادی که در جودو پست می گیرند، از مسئولان گرفته تا مربیان، براساس رفاقت و روابط صاحب مسئولیت می شوند که همین مساله باعث دوری بزرگان جودو شده است.

حاتمی با بیان این که به دلیل شرایط نامساعد جودو خیلی زود از تیم ملی و دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، اظهار داشت: من در چند دوره لیگ، جزو بهترین های وزن ۱۰۰+ کیلوگرم بودم و می توانستم تا سال ها تیم ملی بی را بابت داشتن بهترین جودوکار سنگین وزن بیمه کنم، اما به خاطر بی توجهی ها و عدم حمایت از سرمایه ها، خیلی زود از تیم ملی و دنیای قهرمانی کنار رفتم.

تکنیکی ترین جودوکار لیگ در سال ۸۸ گفت: من تجربیات خوبی دارم که می توانم در هر جایگاه و لباسی به جودوی کشورم و تیم ملی خدمت کنم.

ملی پوش پیشین جودوی ایران‌ در پایان درباره آینده جودوی کشورمان یادآور شد: با مدیریت صحیح، استفاده از دلسوزان واقعی و جایگزینی ضوابط به جای روابط، می توانیم تا ۷،۸ سال آینده به جایگاه واقعی مان در جودوی آسیا و جهان برسیم. در غیر این صورت، به هیچ جا نخواهیم رسید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر