کد خبر: 95472
A

افشاگری استراماچونی درباره مدیر عامل استقلال؛ سعادتمند را هرگز ندیدم/سند

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر یکی از بحث‌هایی که باعث ایجاد اخلاف نظر بین مدیرعامل سابق و خلیل زاده رئیس هیات مدیره شد این بود که آیا سعادتمند در ایتالیا استراماچونی را دیده یا نه؟ خلیل زاده تاکید داشت ملاقاتی در کار نبوده و کلا سفر نتیجه ای جز شکست استقلال در فینال جام حذفی نداشت. سعادتمند اما گفت با استراماچونی تمام کرده بود و حتی در ایتالیا ملاقات داشتند سرمربی سابق استقلال اعلام کرد دیداری بین او و سعادتمند وجود نداشته است.

افشاگری استراماچونی درباره مدیر عامل استقلال؛ سعادتمند را هرگز ندیدم/سند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شب گذشته در برنامه فوتبال برتر یکی از بحث‌هایی که باعث ایجاد اخلاف نظر بین مدیرعامل سابق و خلیل زاده رئیس هیات مدیره شد این بود که آیا سعادتمند در ایتالیا استراماچونی را دیده یا نه؟ خلیل زاده تاکید داشت ملاقاتی در کار نبوده و کلا سفر نتیجه ای جز شکست استقلال در فینال جام حذفی نداشت.

سعادتمند اما گفت با استراماچونی تمام کرده بود و حتی در ایتالیا ملاقات داشتند  سرمربی سابق استقلال اعلام کرد دیداری بین او و سعادتمند وجود نداشته است. سرمربی استقلال گفت هرگز مدیرعامل سابق استقلال را ندیده و تنها او به همراه کانوی ایجنت ایتالیایی با پاستورلا مدیر برنامه‌اش یک ساعت دیدار کردند.

این هم تصویری از اظهارات استراماچونی.

منبع: خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر