کد خبر: 9559
A
بازگشت ملی پوش ایرانی قطعی شد

جباری رفت تا منتظری برای الاهلی بازی کند

سرانجام مصدومیت های متوالی کار دست بازیکن ایرانی داد تا در آستانه آغاز نقل و انتقالات زمستانی خبر کنار گذاشتن او از سوی باشگاه الاهلی به سوژه روز فوتبال قطر تبدیل شود.

جباری رفت تا منتظری برای الاهلی بازی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سومین مصدومیت زانو آن هم در کمتر از دو ماه حسابی حوصله باشگاه الاهلی و یوسف آدم سرمربی این تیم را سر برد تا جایی که بعد از برتری دو گله برابر معیذر د رهفته سیزدهم لیگ ستارگان این مربی آب پاکی را روی دست بازیکن ایرانی ریخت و مدعی شد جباری به خاطر دوری دو تا سه ماهه از میادین دیگر جایی در برنامه های باشگاه ندارد و از تیم کنار گذاشته می شود.

 

سایت الکاس با تایید این تصمیم باشگاه الاهلی مدعی شد تا دو هفته دیگر مجتبی جباری به حضور چند ساله خود در الاهلی پایان خواهد داد تا با خروج از لیست زمینه برای ورود یک بازیکن خارجی دیگر فراهم شود. گزینه ای که شایعات زیادی پیرامون او رقن خورده است اما با ادعای یوسف آدم مبنی بر حفظ عدنان مدافع بحرینی گفته می شود کسی نخواهد بود جز پژمان منتظری ملی پوش ایرانی که در آغاز فصل به دلیل مصدومیت از لیست کنار رفت.

 

برخی رسانه های قطری با تایید این خبر نوشتند از آن جا که با خروج جباری تنها یک جای خالی در فهرست نفرات خارجی باز می شود یوسف آدم بنا دارد تا منتظری مدافع ملی پوش ایرانی را وارد لیست کند تا این بازیکن به ساختار تدافعی تیم سرو سامان بدهد. خبری که نه تنها برای جباری بلکه برای استقلالی های امیدوار به بازگراندن منتظری نیز می تواند تلخ باشد چون عملا با این تصمیم یکی از خریدهای احتمالی آنها در نیم فصل منتفی خواهد شد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر