کد خبر: 9683
A
عیسی ساوه شمشکی خبر داد:

مخالفت با حضور نفر سوم پارالمپیک در اسکی معلولان/ اسکی‌بازان ۶ کشور به ایران می‌آیند

سه کشور دیگر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان در ایران اعلام آمادگی کردند.

مخالفت با حضور نفر سوم پارالمپیک در اسکی معلولان/ اسکی‌بازان ۶ کشور به ایران می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن  اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این مطلب اظهار داشت: سه کشور ارمنستان، ترکیه و بوسنی و هرزگوین برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اعلام آمادگی کرده بودند و سه کشور دیگر نیز از آمادگی خود برای حضور در ایران و مسابقات خبر داده اند.

وی افزود: اردوی تیم ملی اسکی از هشتم دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود و 20 نفر تمرینات خود را برای حضور موفق در این مسابقات انجام می‌دهند. چهار ورزشکار دیگر نیز برای یادگیری اسکی در اردو شرکت خواهند کرد.

ساوه شمشکی در خصوص حضور جاوید احسانی‌شکیب، ورزشکار دو و میدانی‌کار در اردوهای تیم ملی اسکی گفت: احسانی‌شکیب ملی‌پوش دوومیدانی است و می‌خواهد رشته اسکی را یاد بگیرد، اما از آنجایی که باید در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کند و احتمال آسیب‌دیدگی وی وجود دارد، با حضورش در اسکی موافقت نشده است.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از حضور نماینده فدراسیون جهانی و دو کلاس‌بند در تاریخ 13 دی ماه در ایران خبر داد و عنوان کرد: نخستین مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان 14 و 15 دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین و در رشته اسنوبرد برگزار می‌شود و اردوهای تیم ملی نیز از هشتم دی ماه آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر