کد خبر: 9687
A

کوپنی که وزیر ورزش برای منصوریان سوزاند!

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش برای سومین بار در 10 روز گذشته برای استقلال وقت گذاشت و این بار از هیات مدیره استقلال خواست صبوری کنند و درباره تغییر سرمربی تصمیم عجولانه نگیرند.

کوپنی که وزیر ورزش برای منصوریان سوزاند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یک روز قبل از بازی مهم پایان نیم فصل استقلال با سپاهان ، اینکارتی بود که مرد شماره یک ورزش کشور برای مربی جوان استقلال وزاند تا هزینه برکناری اش را برای هیات مدیره بالا ببرد. تقریبا همه از اولتیماتوم به منصوریان خبر داده اند که بازی با سپاهان آخرین شانس اوست. حالا اما شاید این حمایت وزیر به او یک ماهی زمان اضافه بدهد. یعنی تا زمان بازی پلی آف آسیایی با السد قدرتمند. فرصتی که بتواند تنها شانس باقی مانده منصوریان در فصلی سرد باشد.

علی منصور که در نیم فصل اول هیچ وقت نتوانسته جایگاهی بهتر از پنجمی در لیگ داشته باشد. جام حذفی را هم از دست داده است. حضور او برای تیم ، هزینه ای 22 میلیاردی تنها برای خرید بازیکنان به همراه داشته است و حسابی برای آبی ها گران تمام شده. برای همین است که اعضای هیات مدیره خیلی دوست دارند با تغییرش شرایط را طوری دیگر برای خود رقم بزنند.

وزارت ورزش جدید اما بیش از منصوریان ، هیات مدیره ای که باعث تحمیل چنین هزینه ای شده است را مقصر می داند . سلطانی فر که شعارش ، ایجاد آرامش و ثبات است. حالا بازی رو به جلویی در دستور کارش دارد. او می خواهد با برگزاری مجمع ، تغییرات در هیات مدیره و ترمیمش را انجام دهد و اولین قربانیان این تغییرات در استقلال ، پر سر و صداترین اعضا خواهند بود. همان ها که سال قبل هم در پروسه جایگزینی مظلومی با گزینه خارجی ، به خواست وزیر وقت ورزش همراهی کردند.

کردنوری و بهرام افشارزاده حالا خیلی صریح گفته اند در ابتدای هر دو فصل قبل و جدید ، این نظر مستقیم مشورتی محمود گودرزی بود که صدور حکم سرمربیگری استقلال را به نام منصوریان و مظلومی به همراه داشت. یک بار بر سر آوردن مربی خارجی توافق شده بود اما پس از دیدار مستقیم گودرزی با مظلومی ، او سرمربی تیم شد. البته در انتخاب مظلومی ، مرحوم پورحیدری ، مهدی رحمتی ، فرهاد مجیدی و جواد نکونام گزینه هایی بودند که در این تصمیم به وزارت ورزش مشورت هایی دادند. از این جمع البته تقریبا همه غیر از فرهاد مجیدی در حمایت از منصوریان هم نقش داشتند.

منصوریان که در ابتدای آمدن به استقلال هزاران نفر را به تمرینات تیمش می کشاند و با خریدهای بزرگش ، مدام سعی داشت به دل هواداران تیمش را ببندد ، در یک نیم فصل ، نتایجی موفق ثبت کرده است. او فردا بازی مهمی با سپاهان دارد. برای بازی هایش در آزادی به سختی 1000 نفر می آیند. خود از وزیر خواسته تا اقلا یک ماه دیگر و بازی آسیایی اش حمایت مدیریتی داشته باشد اما شکستش برابر سپاهان ، هزینه نگه داشتنش در تیم را حسابی بالا می برد. بخصوص که این روزها دیگر آن روابط گرم اول فصل با مهدی رحمتی را هم ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر