کد خبر: 9700
A

حضور ۸ تیم در مسابقات بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی کشور

چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی کشور با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

حضور ۸ تیم در مسابقات بسکتبال با ویلچر بانوان قهرمانی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مریم دهستانی،  نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در خصوص این مسابقات اظهار داشت: چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور تیم‌هایی از فارس، کرمان، تهران، اردبیل، زنجان، یزد، خراسان رضوی و اصفهان در سالن 22 بهمن در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌ها عصر روز 7 دی وارد تهران می‌شوند و همان شب جلسه فنی مسابقات برگزار خواهد شد و رقابت‌ها نیز طی روزهای 8 تا 10 دی ماه در جریان خواهد بود.

دهستانی گفت: هنگام برگزاری مسابقات عملکرد بازیکنان رصد می‌شود و بهترین‌ها گلچین می‌شوند تا در صورتی که برنامه‌ریزی برای اردوی تیم ملی و یا اعزام‌های برون‌مرزی احتمالی انجام شد، از منتخبین این مسابقات استفاده شود.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر عنوان کرد: اولین حضور تیم بسکتبال با ویلچر بانوان در مسابقات پاراآسیایی، تحرک بیشتری در میان بانوان ایجاد کرده و علاقه‌مندان بیشتری جذب شده‌اند، بنابر این با توجه به احتمال آسیب‌دیدگی‌ها، نبود زمین استاندارد در بیشتر استان‌ها و همین‌طور تجهیزات مناسب، گرایش به این رشته سرعت کمتری دارد. البته باید گفت که توانسته‌ایم تیم‌ها را حفظ  کنیم و در کنار آن استعداد یابی نیز انجام دهیم و در مسابقات مهر رضوی نیز جوانان خوبی شناسایی شدند.

دهستانی در پایان گفت: تیم‌های شرکت کننده الزاما باید سه بازیکن زیر 23 سال در ترکیب خود داشته باشند، و از این طریق به مسئله جوانگرایی در مسابقات نیز توجه کردیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر