کد خبر: 9723
A

توصیه سرمربی یک تیم باشگاهی زنان به فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم در توصیه ای به فدراسیون فوتبال، خواستار تشکیل تیم ملی فوتبال زنان ایران با حضور مربیان ایرانی شد.

توصیه سرمربی یک تیم باشگاهی زنان به فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مرضیه جعفری گفت: فدراسیون فوتبال می تواند در کنار تلاش برای جذب مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال زنان ایران، این تیم را تشکیل دهد تا فوتبال زنان کشور متضرر نشود.
وی گفت:‌ متاسفانه با وجود داشتن لیگ منظم فوتبال، بیش از یک سال است که تیم ملی فوتبال زنان تشکیل نشده است و این مساله انگیزه بازیکنان را کاهش داده و سبب افت 73 پله فوتبال زنان ایران در رده بندی بین المللی فیفا شده است.
این مربی کرمانی با بیان اینکه مربیان بسیاری توانمندی در حوزه فوتبال زنان وجود دارد، گفت:‌ فدراسیون فوتبال در سال های اخیر سرمایه گذاری های در سطح تیم های پایه و استعدادیابی کرده است و همین مساله سبب شد تا از تیم ملی غافل شود. باید همه این موارد در کنار هم پیش برود و نباید توجه به یکی مانع از پیگیری موضوع دیگری شود.
جعفری استعداد یابی از سنین زیر 10 سال را از ضروریات فوتبال زنان ایران عنوان کرد و گفت:‌ البته توجه به استعدادیابی و کار در رده های مختلف فوتبال زنان باید در کنار فعالیت تیم ملی و اردوهای پیوسته این تیم باشد.
وی در خصوص اعزام نماینده ایران به رقابت های دوستانه در سوئد گفت:‌ در صورتی که تیم ملی فوتبال زنان همیشه فعال باشد و به طور منظم اردوی آماده سازی خود را برگزار کند، می توان امید داشت که همواره بهترین ها در ترکیب تیم ملی فوتبال زنان ایران بازی خواهند کرد.
سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم به فدراسیون فوتبال توصیه کرد مسابقات انتخابی تیم ملی را برای فوتبال زنان برگزار کرده و بازیکنان منتخب را با هدایت چند مربی به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر