کد خبر: 97804
A

صفحه اینستاگرام AFC در مدار مردم قرار گرفت

صفحه رسمی AFC در اینستاگرام، از ساعت شروع بازی فینال آسیا یعنی ۱۵:۳۰ فردا شنبه ۲۹ آذر، میزبان صدای عادل فردوسی‌پور بر روی پخش زنده دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای خواهد بود.

صفحه اینستاگرام AFC در مدار مردم قرار گرفت

به گزارش دیده بان ایران، اعلام خبر گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه به یک میلیون و دویست هزار نفر رسیده و لحظه به لحظه رو به افزایش است.

علاقمندان به فوتبال و به ویژه گزارشگری عادل فردوسی‌پور می‌توانند جهت تماشای بازی فینال پرسپولیس، بر روی آدرس صفحه اینستاگرام ای اف سی کلیک کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو کنند. با شروعِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش می‌یابد که با کلیک بر آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل تماشا کنید.

توجه داشته باشید مشاهده لایو اینستاگرام ای‌اف‌سی، هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub_ir) و هم باز کردن آدرس https://www.instagram.com/theafchub_ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان‌پذیر است.

پیج رسمی AFC که متعلق به کل کشورهای آسیایی می‌باشد، یک میلیون و صد هزار فالوور دارد و پیج فارسی زبان در حال نزدیک شدن به آن است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر