کد خبر: 98069
A

باشگاه تراکتورسازی جلوی ورود دوربین های صداوسیما را می گیرد؟

باشگاه تراکتور تبریز با انتشار یک نظرسنجی در کانال تلگرامی این باشگاه، از هوادارانش خواسته در خصوص ورود دوربین‌های صداوسیما در بازی‌های بعدی این تیم - که در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود - نظر دهند.

باشگاه تراکتورسازی جلوی ورود دوربین های صداوسیما را می گیرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ باشگاه تراکتور با انتشار یک نظرسنجی در کانال رسمی خود، از هواداران این تیم خواست تا در خصوص ممنوع کردن ورود دوربین‌های صداوسیما در بازی‌های خانگی این تیم نظر دهند.

 

دیشب (دوشنبه) علیرضا منصوریان با حضور در یک برنامه تلوزیونی علیه مدیریت و مالک تراکتور صحبت‌هایی انجام داد و از رفتار آن‌ها در زمان مربیگری‌اش در این تیم تبریزی انتقاد کرد. پس از آن باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن برنامه تلوزیونی مانع شده که مالک و مدیران تراکتور روی خط بیایند و  درباره صحبت‌های منصوریان توضیح دهند.

 

همین امر موجب شد که باشگاه تبریزی با انتشار یک نظرسنجی در کانال تلگرامی این باشگاه، از هوادارانش بخواهد که در خصوص ورود دوربین‌های صداوسیما در بازی‌های بعدی این تیم - که در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود - نظر دهند و در صورت موافقت دوست‌داران این باشگاه، تراکتور از ورود  دوربین‌های تلوزیونی در ورزشگاه اختصاصی‌اش جلوگیری کند؛ کاری که نشان می دهد جنگ تراکتور و رسانه ملی وارد فاز جدیدی شده و تراکتوری‌ها حالا می‌خواهند به جای تعامل با تلویزیون، شمشیر را از رو ببندند.

 

چندی پیش سجاد سیاح، مدیرعامل باشگاه با ارسال نامه‌ای به صداوسیما خواستار پخش بازی‌های این تیم از شبکه سه سیما شده بود و قصد داشت از این طریق تعاملی با تلویزیون داشته باشد. البته تراکتوری ها پیش از این نیز بارها در بازه‌های زمانی مختلف و از راه‌های متفاوت از مدیران صداوسیما خواسته بودند که بازی‌های خانگی این تیم از شبکه‌های پرمخاطب پخش شود تا "پرشورها" بتوانند راحت‌تر، بازی‌های این تیم تبریزی را تماشا کنند.

 

البته چالش تراکتور و صداوسیما به این نامه‌ها ختم نمی‌شود و چندی پیش مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی لفظی را در خصوص این باشگاه تبریزی به کار برد که به مذاق هواداران و بازیکنان این باشگاه خوش نیامد و بازیکنان این تیم با انتشار پست‌هایی در صفحات مجازی خواستار عذرخواهی این مجری از هواداران تراکتور شدند. حتی باشگاه تراکتور نیز با ارسال نامه‌ای به رییس صداوسیما خواستار تنبیه او شد.

 

حالا با جنجال اخیر در برنامه "فوتبال برتر" و ندادن تریبون به باشگاه تراکتور، باید دید واکنش محمدرضا زنوزی و مدیران این تیم چیست و آیا تیم تبریزی مانع ورود دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه یادگار امام می‌شود یا خیر.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر