کد خبر: 99280
A

علی فتح‌الله‌زاده: چه اشکالی دارد کریمی کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود؟/ وقتی شیخ می‌آید موتور گلزنی قائدی هم روشن می‌شود/ استقلال مدعی اول قهرمانی است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بر این باور است آبی ها در دربی تهران می توانند به پیروزی برسند.

علی فتح‌الله‌زاده: چه اشکالی دارد کریمی کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود؟/ وقتی شیخ می‌آید موتور گلزنی قائدی هم روشن می‌شود/ استقلال مدعی اول قهرمانی است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران امیدوار است آبی پوشان برای بازی دربی به نتیجه پیروزی دست پیدا کنند. او همچنین اعلام کرد تصمیم دارد برای انتخابات فدراسیون فوتبال اقدام کند. مشروح گفت‌وگوی فتح‌الله‌زاده را می‌خوانید:

*در حال مشورت کردن با چند تن از دوستان هستیم و از قضا به احتمال فراوان برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید خواهم شد. به هر حال چند سال در فوتبال بودیم و از تجربه کافی برای حضور در ریاست برخوردار هستم.

*چه اشکالی دارد که علی کریمی کاندید شود او اسطوره قرمزها است و سال‌ ها در سطح اول فوتبال ایران و اروپا بازی کرده است به نظر من فوتبالی‌ها باید وارد عمل شوند جواد زرینچه، علی دایی، ستار همدانی، مهدی پاشازاده و خیلی‌های دیگر هم باید برای انتخابات ثبت‌نام کنند.

*استقلال مدعی اول قهرمانی است آنها نتایج بسیار خوبی گرفتند و در حال حاضر هم صدرنشین هستند همان طور که پیش از این گفته بودم اگر تیم همدل باشد می‌تواند به موفقیت برسد. 

*خیلی جالب است وقتی شیخ می‌آید موتور گلزنی قائدی هم روشن می‌شود و از این رو به آن رو می‌شود جاگیری‌های شیخ فوق العاده است و من مطمئن هستم امسال هم او یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی خواهد بود.

*دربی همیشه یک بازی خاص بوده است و هر تیمی که بتواند از لحظات استفاده بهینه‌ کند می‌تواند به موفقیت برسد. در حال حاضر استقلال شرایط بهتری دارد و می‌توان روی برد این تیم امیدوار بود.

*یک عده مغرضانه انتقاد می‌کنند. تیمی که صدر جدول است جای هیچ انتقادی را ندارد من فکر می‌کنم از تیم حمایت شود بهتر جواب می‌گیریم تا انتقاد.

*به شخصه دوست دارم فکری در استقلال موفق شود با تجربه‌ای که از سال‌ ها حضور در دربی دارد امیدوارم فاتح این بازی باشد.

*ما نباید به مسائلی که در حوزه اختیارات کادر فنی و سرمربی است ورود کنیم. سرمربی در این مورد بهترین تصمیم را می‌گیرد.

 
منبع: ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر