کد خبر: 9951
A
با حضور نمایندگان 7 استان؛

رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر برگزار می شود

مسابقات قهرمانی کشور تنیس با ویلچرآقایان در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار می شود.

رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر حسین ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات نمایندگان استان های سیستان و بلوچستان، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی و کردستان حضور دارند و شرکت کنندگان 12 دی ماه وارد تهران می شوند.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر افزود: این مسابقات ویژه آقایان در رده ی سنی بزرگسالان برگزار می شود و برای بانوان و رده ی سنی جوانان نیز مسابقات جداگانه ای در نظر گرفته خواهد شد.

ابراهیمی گفت: مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می شود و در نهایت مجموع امتیازات این دو بخش تیم قهرمان را مشخص می کند. قرعه کشی تیم ها نیز عصر روز یکشنبه، 12 دی ماه حضور مربیان و سرپرستان انجام می شودو مسابقات از صبح روز دوشنبه، 13 دی آغاز و تا روز پنج شنبه، 16دی در جریان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به نسبت دوره های قبل شاهد حضور تیم های بیشتری هستیم و تیم هایی مانند اردبیل و کردستان نیز در زمره ی استان هایی هستند که به تازگی در این رشته فعال شده و در مسابقات شرکت می کنند. البته چند استان دیگر به دلیل آماده نشدن به این رقابت ها نرسیدند و قطعا در رویدادهای آتی شاهد حضور تیم های بیشتری خواهیم بود.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر در پایان گفت: علی کشفیا، به عنوان سرپرست کل مسابقات معرفی شده و بنده نیز سرپرست فنی این مسابقات را بر عهده دارم.

رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر از 13 تا 16 دی ماه در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معولین برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر