کد خبر: 9960
A

میزبانی جام جهانی از روسیه گرفته نمی شود

سوروکین، مدیر کمیته محلی برگزاری جام جهانی روسیه به خبرنگاران گفت که تحت هیچ شرایطی جام جهانی روسیه از این کشور پس گرفته نخواهد شد.

میزبانی جام جهانی از روسیه گرفته نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شایعاتی در مورد عدم آماده سازی به موقع ورزشگاه های کشور روسیه تا زمان برگزاری بازی ها در سال 2018 شنیده می شود و بر این اساس گفته شده است که ممکن است جام جهانی از روسیه پس گرفته شود.

 

سوروکین، مدیر کمیته محلی برگزاری جام جهانی روسیه در همین رابطه گفت:« خیر، در این زمینه هیچ استرس و اضطرابی ندارم. ما با فیفا در مورد مسائلی مثل پس گرفته شدن جام جهانی بحث نمی کنیم.

مشکلات مطرح شده مورد توجه فیفا قرار ندارند و این سازمان را نگران نمی کند. فیفا هرگز قصد پس گرفتن جام جهانی از روسیه را ندارد.»

لازم به ذکر است که جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز چند روز پیش این شایعات را رد کرده بود.

 

در مورد موضوع آماده نشدن ورزشگاه کرتوفسکی سنت پترزبورگ نیز فیفا اطمینان دارد که این ورزشگاه با برآورده کردن تمامی الزامات، مهیای برگزاری بازی‌های جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد شد.

 

سرویس رسانه‌ای فیفا در پی انتشار اخباری مبنی بر نگرانی در خصوص آماده نشدن ورزشگاه تازه ساخت کرتوفسکی سنت پترزبورگ اعلام کرد:« فیفا اطمینان دارد که این ورزشگاه مهیای جام کنفدراسیون‌ها و جام جهانی 2018 روسیه می‌شود و دیدارهای آزمایشی نیز پیش از آغاز جام کنفدراسیون‌ها جهت بررسی زیرساخت‌های آن برگزار خواهد شد.»

 

مراسم‌های افتتاحیه، اختتامیه و چهار بازی جام کنفدراسیون های سال 2017 میلادی در ورزشگاه کتروفسکی شهر سنت پترزبورگ روسیه طبق اعلام سرویس رسانه‌های فیفا برگزار خواهد شد. جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد ماه تا 11 تیر ماه سال 1396 در شهرهای مسکو، سنت پترزبورگ، کازان و سوچی روسیه برگزار می‌شود.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر