کد خبر: 9984
A

منصوریان این سه بازیکن را می خواهد

سرپرست تیم استقلال اعلام کرد مبعلی، شهباززاده و زهیوی سه بازیکن مورد نیاز این تیم هستند.

منصوریان این سه بازیکن را می خواهد

به گزارش  پایگاه خبری دیده بان ایران،  نصرالله عبداللهی درباره لیست بازیکنان مازاد استقلال و بازیکنان مورد نیاز علیرضا منصوریان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: بعد از تعطیلات کادر فنی درباره فهرست بازیکنان مازاد تصمیم‌گیری خواهند کرد. این اختیار از طرف مدیرعامل به اعضای کادر فنی داده شده است اما لیست بازیکنان مورد نیاز تیم ارائه شده که شامل سه نفر می‌شود. کادر فنی خواستار جذب ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و رحیم زهیوی شده است که رسما به باشگاه‌های این بازیکنان اعلام نیاز شده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که گویا کادر فنی رحمتی را در لیست مازاد قرار داده‌، تاکید کرد: همه چیز را تکذیب می‌کنم تا کادر فنی بعد از تعطیلات درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند. هنوز لیست بازیکنان خروجی به مدیریت اعلام نشده است.

وی در واکنش به تعیین زمان دیدار استقلال و پرسپولیس که مصادف با ۲۴ بهمن است،‌ گفت: از بین ۲۴ یا ۲۸ بهمن ماه قرار بود یک روز را انتخاب کنند. درخواست ما این است که بازی را در همان روز ۲۸ آبان برگزار کنند چرا که بازی مهمی با السد داریم و این دیدار برای مملکت ما مهم است.

عبداللهی در واکنش به اینکه استقلال در نیم فصل نخست جزو مدعیان قهرمانی نبود، اظهار کرد: ان‌شاءالله در نیم فصل دوم جزو مدعیان خواهیم بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر