کد خبر: 46504
A

تاکید دوباره عضو جبهه پایداری بر قطع ارز حجاج/دلار می دهید که بروند سوغات بخرند؟

امیرآبادی عضو جبهه پایداری و نماینده قم گفت: ارائه ارز ۴۲۰۰ تومانی به افرادی که سفرهای غیرضروری دارند و یا به حاجیان برای خریداری سوغات در مکه واقعاً به جا نیست گاهی برای دانشجویان و بیمارانی این کار انجام می‌شود اما نباید به گروه‌هایی که ذکر شد داده شود.ما اکنون وضعیت بهتری نسبت به تحریم‌های دوره‌های قبل داریم. ما در این زمان مشکل بنزین نداریم زیرا با تلاش‌های سپاه پاسداران و راه‌اندازی پالایشگاه، روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می‌شود.

تاکید دوباره عضو جبهه پایداری بر قطع ارز حجاج/دلار می دهید که بروند سوغات بخرند؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ امیرآبادی عضو جبهه پایداری و نماینده قم گفت: ارائه ارز ۴۲۰۰ تومانی به افرادی که سفرهای غیرضروری دارند و یا به حاجیان برای خریداری سوغات در مکه واقعاً به جا نیست گاهی برای دانشجویان و بیمارانی این کار انجام می‌شود اما نباید به گروه‌هایی که ذکر شد داده شود.

وی در مراسمی که ظهر پنج‌شنبه به مناسبت روز صنعت و معدن در اتاق بازرگانی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: ما اکنون وضعیت بهتری نسبت به تحریم‌های دوره‌های قبل داریم. ما در این زمان مشکل بنزین نداریم زیرا با تلاش‌های سپاه پاسداران و راه‌اندازی پالایشگاه، روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: نباید از همه تولیدکنندگان مالیات گرفته شود باید از افراد سودجو که بازار اقتصاد کشور را برهم زدند مالیات گرفته شود.

وی عنوان کرد: واردکنندگان خودرو و کسانی که ارز را جابه جا کردند باید مشخص شوند و بدانیم برای چه این کار را انجام دادند.

این عضو جبهه پایداری قبلا هم درخواست قطع ارز حجاج را مطرح کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر