کد خبر: 32775
A

طوفان منچستریونایتد، نیوکسل را برد

شاگردان خوزه مورینیو امشب و به رغم دریافت یک گل از نیوکسل، با زدن 4 گل برابر این تیم ، طوفانی به راه انداختند و بازی باخته را بردند.

طوفان منچستریونایتد، نیوکسل را برد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ تیم منچستریونایتد امشب در ورزشگاه اولدترافورد و درحالی که پل پوگبا یکی از گران ترین بازیکنان حال حاضر دنیا را، پس از مدت ها در ترکیب اصلی خود داشت، با ارائه یک بازی سراسر هجومی برابر شاگردان 'رافا بنیتس' اسپانیایی در تیم نیوکسل به پیروزی درخشان 4 بر یک دست یافت و فاصله اش را با صدر جدول حفظ کرد.
آنتونی مارسیال در دقیقه 37، کریس اسمالینگ در دقیقه 47 ، پل بوگبا در دقیقه 54 و روملو لوکاکو در دقیقه 71 برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.
تنها گل تیم نیوکسل را دویگت گایل در دقیقه 14 درون دروازه دخیا جای داد.
تیم منچستریونایتد با توجه به برتری منچسترسیتی برابر لستر، برای بقا در کورس قهرمانی در لیگ برتر چاره ای به جز برتری مقابل نیوکسل یونایتد نداشت بازی را هجومی آغاز کرد و بازیکنانش چندین بار فرصت مناسب برای گلزنی داشتند اما برخلاف جریان بازی این تیم نیوکسل بود که به گل رسید.
در ادامه شاگردان مورینیو یکی از زیباترین بازی های خود در این فصل را به نمایش گذاشتند و کار تیم نیوکسل را با نمایشی زییا و با زدن 2 گل در همان نیمه نخست تمام کردند.
نیمه دوم باز هم با برتری بازیکنان این تیم همراه بود و ضمن برتری خود 2 گل دیگر درون دروازه الیوت جای دادند و برتری تیمشان در این دیدار را درحالی که از این تیم عقب بودند رقم زدند.
ترکیب منچستریونایتد:
دخیا، والنسیا،لیندلوف،ماتا،یانگ،اسمالینگ،ماتیچ،پوگبا، راشفورد، لوکاکوو مارسیال
ترکیب نیوکسل:
الیوت، یلین،کلارک،لیون،مانکولیو،ریچی،هایدن، شلوی، مورفی، گایلو و خوسلو.
تیم آرسنال در نخستین و مهم ترین دیدار هفته دوازدهم دست به کار بزرگی زد و تیم تاتنهام را در شهرآورد شمال لندن شکست داد.
تیم منچسترسیتی نیز با هدایت پپ گواردیولا برابر تیم لسترسیتی که دو فصل پیش در این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده بود به برتری رسید و در صدر ماند.
جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر:
1-منچسترسیتی/12 بازی/ 31 امتیاز
2-منچستریونایتد / 12 بازی/26 امتیاز
3- چلسی/12 باز ی/ 25 امتیاز
4-تاتنهام/12 بازی /23 امتیاز
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر