کد خبر: 164101
A

درخواست زهرا رهنورد از بهاره هدایت: به‌خاطر ملت به اعتصاب غذایت پایان بده

زهرا رهنورد، یکی‌از سه چهره محصور و از چهره‌های ارشد اعتراضات سال ۸۸، در پیامی از حصر، از بهاره هدایت زندانی سیاسی‌ای که ۱۴روز است در اعتصاب غذا است، خواسته که اعتصابش را بشکند.

درخواست زهرا رهنورد از بهاره هدایت: به‌خاطر ملت به اعتصاب غذایت پایان بده

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ زهرا رهنورد، یکی‌از سه چهره محصور و از چهره‌های ارشد اعتراضات سال ۸۸، در پیامی از حصر، از بهاره هدایت زندانی سیاسی‌ای که ۱۴روز است در اعتصاب غذا است، خواسته که اعتصابش را بشکند.

او نوشته: «به یاد می‌آورم در آخرین روزهای آزادی‌ام پیش از گرفتاری در حصر ظالمانه، ضمن آخرین دیدار با مادر مقاوم و فکورتان، نگران شما و احوال‌پرستان بودم و سال‌های طولانی زندان‌تان را ظلم به نخبگان و فرهیختگان می‌شمردم؛ مادر صبورانه گفت: «نگران نباش و نیستم. انتظار، طولانی نخواهد بود. بهاره‌ی من و همه‌ی زندانیان نزد ملت می‌آیند و آزادی‌های شکوهمندی را به چشم خواهند دید.

«ما همه با هم هستیم». اگرچه دلسوزانه و شجاعانه اعتصاب غذا کردی همه‌ی ما انتظار داریم به‌خاطر ملت به اعتصاب غذا پایان دهی و به امیدواری‌های مادرت که مثل همه مادران ستمدیده و رنج فراق کشیده که چشم انتظار سعادت و رهایی ملت‌اند پاسخ مثبت بدهی.»

رهنورد همچنین با اشاره به سال‌گرد اعتراضات سال گذشته و کشته‌شدن مهسا امینی نوشته: «با حضور پیشتازانه زنان و جوانان در احقاق حق انتخاب سرنوشت و آزادی انسانی خود مطمئنم که پیوستگی ملت در سراسر کشور از کردستان تا سیستان و بلوچستان و زاهدان، از شرق تا غرب و شمال تا جنوب کشورمان ایران، خزر تا خلیج فارس مژده می‌دهد»، به زودی «سپیده‌دم آزادی و عدالت و برابری و توسعه و نوآوری فرا خواهد رسید.»

منبع: روزآروز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر