کد خبر: 175866
A

حادثه آتش‌سوزی در خیابان رودکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد که صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری در تقاطع خیابان رودکی رخ داده است.

حادثه آتش‌سوزی در خیابان رودکی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اعلام کرد: ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه صبح یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان هاشمی تقاطع خیابان رودکی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند. آتش‌نشان‌ها در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه به محل حادثه رسیدند و شاهد یک ساختمان ۴طبقه‌ای که دچار حریق شده، بودند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از ورود به ساختمان دریافتند که مرکز آتش‌سوزی طبقه دوم این ساختمان است که وسعت این طبقه ۲۰۰ متر بوده و از این طبقه به عنوان پارکینگ استفاده می‌شده است.

او با اشاره به اینکه هیچ خودرویی در این طبقه در لحظه وقوع حادثه وجود نداشت و آتش در قسمت انباری‌ها که وسعتی حدود ۴۰ متر داشتند، شکل گرفته بود، گفت: شعله‌ها به بخش‌های دیگر این ساختمان در حال سرایت بود و آتش‌نشانان همزمان عملیات اطفای حریق را انجام داده و۱۳ نفر را به سلامت از ساختمان خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پایان خاطرنشان کرد: حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشته و آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر