کد خبر: 176327
A

چگونه از قانون جذب ثروت استفاده کنیم؟ دوره رایگان جذب پول

افکار، باورها و عواطف ما واقعیت ما را شکل می دهند و تجربیات و شرایطی را ترسیم می کنند که با وضعیت درونی ما طنین انداز و همسو است. در این مقاله که بر اساس دوره رایگان قانون جذب ثروت علی عربی است متوجه می‌شوید که با درک و به‌کارگیری قانون جذب، می‌توانیم ذهنیتی ثروت‌ساز پرورش دهیم و فراوانی را به زندگی خود جذب کنیم.

چگونه از قانون جذب ثروت استفاده کنیم؟ دوره رایگان جذب پول

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ قانون جذب یک اصل اساسی حاکم بر جهان است که می‌گوید هرچیزی مشابه خود را جذب می‌کند. افکار، باورها و عواطف ما واقعیت ما را شکل می دهند و تجربیات و شرایطی را ترسیم می کنند که با وضعیت درونی ما طنین انداز و همسوست. در این مقاله که بر اساس دوره رایگان قانون جذب ثروت علی عربی نوشته شده است متوجه می‌شوید که شاید جذب پول تنها با کار روی ذهن امکان پذیر نباشد، اما با درک و به‌کارگیری تمرینات قانون جذب، می توانیم ذهنیتی ثروت‌ساز پرورش دهیم تا با اهداف و عملکرد درستی که از ناخودآگاه می‌آید، فراوانی را به زندگی خود دعوت کنیم.

استقبال از فراوانی با تجسم

تجسم ابزار قدرتمندی برای همسو کردن افکار ما با واقعیت مورد نظرماست. تصور کنید که با ثروت احاطه شده‌اید و بدون زحمت از ثمرات موفقیت مالی خود لذت می‌برید. خود را در حال خرید اقلام لوکس، سفر به مقاصد عجیب و غریب و اهدا‌ء ثروت خود به عزیزان تصور کنید. خود را در احساسات فراوانی غوطه ور کنید - قدردانی، امنیت و آزادی - طوری که انگار به تمام اهداف مالی خود رسیده‌اید.

قدردانی از ثروت فعلی

قدردانی سنگ بنای جذب ثروت بیشتر است. نگرشی مملو از قدردانی را نسبت به منابع مالی که در حال حاضر در اختیار دارید، ایجاد کنید. مهم نیست که چقدر کوچک به نظر می رسند. نقش پول فعلی‌تان را در تامین سرپناه، غذا، پوشاک و توانایی دنبال کردن علایق خود را درک کنید. ابراز قدردانی تمرکز شما را از احساس کمبود به فراوانی تغییر می دهد و دری را به روی ثروت بیشتری که در مسیر شما جریان دارد باز می‌کند.

فراتر از تجسم صرف، فعالانه با احساساتی که همراه با ثروت هستند ارتباط برقرار کنید. احساس امنیت و آسایشی را که آزادی مالی به ارمغان می آورد را تصور کنید. آزادی را برای دنبال کردن رویاهای خود بدون محدودیت مالی تصور کنید. همانطور که به این احساسات دست می زنید، آنها را وارد زندگی روزمره خود کنید. اطراف خود را با تصاویر و نمادهای فراوانی احاطه کنید و درگیر فعالیت‌هایی باشید که باعث شادی و رضایت می‌شود.

پرورش ذهنیت ثروت

قانون جذب درباره آرزو یا امید داشتن به ثروت نیست. قانون جذب درباره‌ی تعیین مقاصد روشن و اقدام است. آرزوهای مالی خود را به وضوح تعریف کنید، مقدار مشخصی که می‌خواهید و سبک زندگی مخصوص خود را مشخص کنید. حتما برنامه‌ای برای دستیابی به اهداف خود تهیه کنید و گام‌های روشن و ثابتی را در جهت رشد مالی بردارید. به یاد داشته باشید، نیات شما که با عمل تقویت می‌شوند، کاتالیزور جذب فراوانی به زندگی شما هستند.

تغییر رابطه شما با پول مستلزم تغییر در طرز فکر است. باورهای محدود کننده‌ی کمبود را با باور تزلزل ناپذیر به توانایی خود در خلق ثروت جایگزین کنید. این فکر را که فراوانی مالی به راحتی در دسترس کسانی است که به آن علاقه دارند و پذیرای آن هستند بپذیرید. و همانطور که ذهنیت ثروتمندی را پرورش می دهید، به آهنربایی برای ثروت و رفاه تبدیل می‌شوید.

فراوانی را به زندگی خود دعوت کنید

قانون جذب ابزار قدرتمندی است که به شما قدرت می دهد تا ثروت مالی مورد نظر خود را ایجاد کنید. با استفاده مداوم از این اصول، می توانید ذهنیت ثروت‌ساز پرورش دهید، فرصت‌ها را جذب کنید و موفقیت مالی در زندگی خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که افکار و باورهای شما بذر واقعیت شما هستند. آنها را با قدردانی، تجسم و عمل پرورش دهید و شاهد شکوفایی فراوانی و نعمتی باشید که به دنبال آن هستید.

 

راز جذب پول چیست؟

راز جذب پول چیست؟

یکی از راه‌های جذب ثروت و فراوانی این است که زیاد به ثروت فکر کنید و مدام ثروتمند شدن را تجسم کنید. به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید چیزی را به زندگی خود جذب کنید، باید در مورد آن صحبت کنید و مدام به آن فکر کنید. این موضوع درباره جذب پول و ثروت نیز صدق می کند. یکی از رازهای خلق و جذب پول و ثروت در زندگی این است که بتوانید باورهای مناسبی در مورد پول ایجاد کنید. تفاوت بین افراد ثروتمند و فقیر در این است که افراد ثروتمند باورهای درست و زیبایی دارند و افراد فقیر باورهای غلط در مورد پول.

آیا اصلا قانون جذب را قبول دارید؟ اگر قانون جذب را قبول ندارید یا فکر می کنید که این قانون واقعی نیست، سخت در اشتباهید. برای اینکه پول و ثروت زیادی را وارد زندگی خود کنید، باید بتوانید از قانون جذب به درستی استفاده کنید. می‌خواهیم به شما بگوییم که روش استفاده از قانون جذب چیست و چگونه عمل می‌کند. قانون جذب مطابق با افکار و عمل کار می‌کند. وقتی به چیزی فکر و مطابق آن عمل می‌کنید آن را جذب می‌کنید و بعد از مدتی وارد زندگی شما می‌شود. بنابراین تا زمانی که به فقر و بی پولی فکر می کنید، فقر و بی‌پولی را به زندگی جذب می‌کنید و از زمانی که مدام به ثروت فکر و عمل کنید، در حال جذب پول هستید.

جهان از انرژی ساخته شده است. انرژی های مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. افکار شما نیز از انرژی ساخته شده‌اند. یعنی وقتی به چیزی فکر می کنید ناخودآگاه ارتعاش و انرژی را به کائنات می‌فرستید. جهان همچنین با توجه به انرژی و ارتعاشی که از ذهن شما می‌گیرد، آرزوها و چیزهای ناخواسته را وارد زندگی شما می‌کند. بنابراین اگر به پول فکر می‌کنید، ارتعاش آن را به جهان می فرستید. یعنی برای جذب پول باید ارتعاش پول مخابره کرد. برای این منظور باید روی پول تمرکز و به آن توجه کنید.

چگونه از کائنات کمک بخواهیم

در مورد چگونگی درخواست و کمک خواستن از کائنات ابتدا باید به شما بگوییم که کائنات چیست و این کار چگونه انجام می‌شود. درخواست‌های شما تنها از شخص خاصی نیست. برای رسیدن به رویاها و آرزوهایمان، نباید فقط از مردم بخواهیم به حرف ما گوش دهند. شما می‌توانید درخواست‌های خود را با کائنات مطرح کنید. و جهان نیز با توجه به اهداف و درخواست‌هایی که دارید شما را آرام آرام در مدار رسیدن به آن‌ها قرار می‌دهد. هر چیزی که در این راستا وجود دارد، کائنات نامیده می‌شود. کائنات این توانایی را دارد که خواسته‌ی ما را برآورده کند و ما را به آرزوهای دور خود نیز برساند. اما چگونه درخواست کنیم؟ چرا درخواست‌های ما سرانجامی ندارند؟

باید محکم بپرسید! درخواست شما باید واضح باشد. آن را در دفتر خود بنویسید. درخواست شما می‌تواند هر چیزی باشد. مثلا تلفن همراه، شغل ایده آل، همسر خوب و....

 

جذب پول با پرورش ذهن ثروت ساز

پرورش باور قانون جذب ثروت

در مورد خواسته‌های خود (هم با خودتان و هم دیگران) صحبت کنید. تا زمانی که از اهداف خود صحبت می‌کنیم به این معنی است که آن‌ها را از کائنات می خواهیم و کائنات نیز ما را به اهدافمان می‌رساند.

به هیچ عنوان تسلیم نشوید. هیچ کس نمی‌داند چه زمانی به آنچه می‌خواهید خواهید رسید. همه چیز به شما بستگی دارد. تلاش کنید و تسلیم نشوید.

مطمئناً تا زمانی که انرژی مثبت در زندگی ما وجود داشته باشد، می توانیم در زندگی خود بهتر عمل کنیم و زندگی موفق و شادتری داشته باشیم. کائنات دائماً انرژی مثبت و ارتعاش را به زندگی شما می فرستد.

قانون جذب تا به امروز سوء استفاده‌های زیادی داشته و بیشتر تمرینات آن هدفی جز رفاه اساتید ندارند. برای تغییر نگرش و ایجاد باوری دوباره به معجزه‌ی جذب حتما این دوره‌ی کوتاه رایگان را ببینید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر