کد خبر: 172223
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از تظاهرات در نمازجمعه علیه دانشگاه شریف

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۷۷:پیش از ظهر برای خطبه های نماز جمعه مطالعه کردم نماز جمعه را اقامه نمودم بعضی از اعضای ستاد نماز جمعه به تندی از برخورد و اظهارات رئیس جمهور در دانشگاه شریف انتقاد و بدگویی می کردند.

روایت هاشمی رفسنجانی از تظاهرات در نمازجمعه علیه دانشگاه شریف

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۷۷:پیش از ظهر برای خطبه های نماز جمعه مطالعه کردم نماز جمعه را اقامه نمودم بعضی از اعضای ستاد نماز جمعه به تندی از برخورد و اظهارات رئیس جمهور در دانشگاه شریف انتقاد و بدگویی می کردند. 

آقای ابراهیم رئیسی رئیس بازرسی کل کشور که سخنران قبل از نماز جمعه بود به طور خصوصی گفت؛ ما در بررسی در امور کشور به این نتیجه رسیده ایم که غیر از شما کسی نمی تواند کشور را از بحران نجات دهد. 

گزارش‌ها حاکی است که در اکثر نماز جمعه های امروز از برنامه دانشگاه شریف و گروه ۱۳ نفره آمریکایی و گران شدن بنزین انتقاد شده و اینها فشار زیادی بر دولت وارد می کند. در نماز جمعه هم شعارهایی بعد از نماز در این خصوص داده شده طوماری امضاء می کردند که از مجلس می‌خواستند وزیر امور خارجه را استیضاح کنند و علیه روزنامه های سلام، ایران و همشهری شعار می دادند. 

در رسانه های غربی، تهاجم وسیعی علیه ایران و محافظه کاران ایران و شخص رهبری در مورد حوادثی که روزهای اخیر برای چند روشنفکر پیش آمده در جریان است و صحبت از تشکیل دادگاه بین المللی می کنند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر