کد خبر: 175311
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۱ دی ۱۳۷۰؛

افتتاح مرکز درمانی بهداشتی خاتم الانبیاء ایران در کشور سودان

تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم مبنی بر اینکه چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با شرکت وسیع و یکپارچه مردم برگزار شود، تیتر نخست روزنامه سلام در ۳۲ سال قبل امروز شنبه ۲۱ دی سال ۱۳۷۰ است. ایشان گفته اند مبادا در محدوده نظام‌ اسلامی افرادی با سخن و قلم خود به خواست دشمن عمل کنند و مردم‌ را در مورد انتخابات در شک و تردید قرار دهند.

 افتتاح مرکز درمانی بهداشتی خاتم الانبیاء ایران در کشور سودان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم مبنی بر اینکه چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با شرکت وسیع و یکپارچه مردم برگزار شود، تیتر نخست روزنامه سلام در ۳۲ سال قبل امروز شنبه ۲۱ دی سال ۱۳۷۰ است. ایشان گفته اند مبادا در محدوده نظام‌ اسلامی افرادی با سخن و قلم خود به خواست دشمن عمل کنند و مردم‌ را در مورد انتخابات در شک و تردید قرار دهند.

IMG_20240111_070743_035

این روزنامه سخنان رئیس جمهور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه دیروز تهران را هم مورد بازتاب قرار داده که گفته اند انتقاد در کارها باید باشد اما نباید به بهانه انتقاد کردن کارشکنی کرد و یا در جریان امور اختلال بوجود آورد. سخنان حجت الاسلام سید احمد خمینی هم تیتر دیگر این جریده است که از مردم و مسئولین کشور خواسته اند برای کاهش و کنترل جمعیت دست به اقدامات اساسی و فوری بزنند. همچنین ایشان و حجت الاسلام کروبی رئیس مجلس از آیت الله موسوی اردبیلی در بیمارستان عیادت کردند. خبر خارجی روزنامه هم اختصاص دارد به آغاز تخلیه سلاحهای هسته ای جمهوری اوکراین تدابیر شدید امنیتی.

به صفحه دوم روزنامه رفته به خبری در رابطه با افتتاح یک مرکز درمانی بهداشتی در خارطوم‌ پایتخت سودان با هزینه بنیاد شهید انقلاب اسلامی بر می خوریم که متن این خبر به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240111_070743_072

سرکار حاجیه خانم کروبی معاون درمانی و دارویی بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران که به منظور افتتاح مرکز درمانی خاتم‌الانبیاء به سودان سفر کرده بود به تهران بازگشت. وی هنگام بازگشت از این کشور در گفتگویی اظهار داشت؛

در این سفر مرکز بهداشتی درمانی خاتم‌الانبیاء که از سوی بنیاد شهید اسلامی احداث شده در خارطوم افتتاح شد. وی افزود این مرکز که با هدف کمک به مسلمانان محروم در کشور دوست سودان تأسیس شده، ۹ ماه به طول انجامید و دارای بخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و داروخانه می باشد.

خانم کروبی افزود؛ اعلام آمادگی شد که فرزندان ایتام مرکز موسسه " دعوت برای وحدت اسلامی سودان" می توانند بطور رایگان از خدمات بهداشتی درمانی کلینیک خاتم‌الانبیاء در خارطوم استفاده کنند.

خانم کروبی در پایان این مصاحبه به دیدار خود از مراکز درمانی و آموزش پزشکی صنعا اشاره کرد و گفت؛ در سفر به یمن نیز علاوه بر بازدید از این مراکز با نخست وزیر و وزیر بهداری یمن ملاقات‌هایی صورت گرفت.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر