کد خبر: 177676
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۵۸؛

پروازهای پارس ایر از سر گرفته شد

صفحه نخست روزنامه کیهان روز شنبه ۱۳ بهمن سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. ابن روزنامه از آزاد شدن استخدام جدید در وزارتخانه ها، موسسات و شرکت‌های دولتی در تیتر یک خود خبر داده که بر اساس تصویب نامه مشترک شورای انقلاب و هیات وزیران این اجازه صادر شده است

پروازهای پارس ایر از سر گرفته شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه کیهان روز شنبه ۱۳ بهمن سال ۱۳۵۸ را مشاهده می نمایید. ابن روزنامه از آزاد شدن استخدام جدید در وزارتخانه ها، موسسات و شرکت‌های دولتی در تیتر یک خود خبر داده که بر اساس تصویب نامه مشترک شورای انقلاب و هیات وزیران این اجازه صادر شده است. آخرین گزارش‌ها از درگیریهای غرب کشور نیز حاکیست که هیات ویژه کردستان تهدید به استعفا کرده و داریوش فروهر اعلام کرده بعضی کار بدستان حکومتی، خودسرانه در کردستان عمل می کنند. این روزنامه همچنین با چاپ عکسی از اجتماع مردم، از راهپیمایی میلیون‌ها ایرانی بمناسبت سالگرد بازگشت امام به وطن و سلامتی ایشان خبر داده است. کیهان همچنین با چاپ تصویر ۶ دیپلمات فراری شده آمریکایی از نکات تازه ای از فرار آنها اشاره کرده و به نقل از سفیر کانادا آورده است که برخی مقامات ایرانی احتمالا از ماجرای دیپلمات‌ها خبر داشتند. از تیترهای مهم دیگر روزنامه می‌توان به مذاکرات مهم  دیشب جامعه با بنی صدر  خبر داد و از نامزد شدن ۲۵ چهره سرشناس سیاسی برای نمایندگی مجلس اشاره کرد.

IMG_20240202_083922_775

اما خبر از سر گرفته شدن پروازهای شرکت هواپیمایی پارس ایر، سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" است که متن خبر فوق به شرح زیر می باشد؛

گروه پرنده هواپیمایی پارس ایر که از روز سه شنبه گذشته بدنبال یک بحران داخلی در این شرکت دست از کار کشیده بودند با پادرمیانی مقامات مسئول مجددا از صبح امروز شنبه کار خود را از سر گرفتند و پروازهای این شرکت در سطح داخل کشور آغاز شد.

بیژن دادستان رئیس عملیات پرواز پارس ایر در این مورد به خبرنگار کیهان گفت که صبح روز سه شنبه هفته گذشته گروهی که قصد تشکیل شرکت را داشتند از ورود عده زیادی از کارکنان پارس ایر به محل خدمت خود جلوگیری کردند و چون این شرکت تحت نظارت بنیاد مستضعفان اداره می‌شود لذا مسئله فورا به اطلاع مقامات رسید و نمایندگان بنیاد و همچنین دیگر اشخاص مطلع و صلاحیت دار بلافاصله به مسئله شرکت رسیدگی کردند و چون احتمال عدم امنیت پروازهای داخلی می رفت گروه پرنده شرکت از پرواز خودداری کرد در نتیجه طی ۵ روز گذشته کلیه پروازها لغو شد‌.

IMG_20240202_083923_114

آخرین مرحله رسیدگی به این مشکل دیروز بررسی شد و قرار بر این شد که اگر شخص یا اشخاصی در این شرکت متهم هستند به جرائم آنها از طریق قانون رسیدگی شود و اگر چنین‌ نیست اشخاص مفتری به دست قانون سپرده شوند.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر