کد خبر: 184102
A

پاک فطرت، نماینده مجلس: اسرائیل بر جلساتی که سپاه در سوریه برگزار می‌کند، اشراف اطلاعاتی دارد

پاک فطرت، نماینده شیراز و زرقان در مجلس: بی‌تردید رژیم صهیونیستی اشراف اطلاعاتی بر جلساتی که در کشور سوریه برگزار می‌شود، دارد بنابراین لازم است این قبیل جلسات در کشورهایی به غیر از سوریه برگزار شود و اجازه ندهیم به راحتی نیروهای ارزشمند کشورمان از دست بروند.

پاک فطرت، نماینده مجلس: اسرائیل بر جلساتی که  سپاه در سوریه برگزار می‌کند، اشراف اطلاعاتی دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا پاک فطرت، نماینده مجلس در واکنش به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت: این جای تاسف دارد که متاسفانه تعدادی از نیروهای با تجربه نظامی خود را از دست دادیم و این موضوع می‌طلبد مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند تا بعد از این شاهد از دست دادن این گنجینه‌های ارزشمند نظام نباشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بی‌تردید رژیم صهیونیستی اشراف اطلاعاتی بر جلساتی که در کشور سوریه برگزار می‌شود، دارد بنابراین لازم است این قبیل جلسات در کشورهایی به غیر از سوریه برگزار شود و اجازه ندهیم به راحتی نیروهای ارزشمند کشورمان از دست بروند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت اتخاذ تمهیداتی برای تسریع در روند انتقام سخت، به ارگان رسانه ای مجلس گفت: قطعا باید پاسخ قاطعی به این جنایتکاران داده شده و انتقام سخت گرفته شود و شورای امنیت ملی باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر