رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش شدت تشعشعات خورشیدی در فاصله بهار تا اوایل پاییز، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در برابر پرتوهای فرابنفش تأکید کرد.
۱ مطلب
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش شدت تشعشعات خورشیدی در فاصله بهار تا اوایل پاییز، بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در برابر پرتوهای فرابنفش تأکید کرد.