شاهنشاهی در ایران منقرض شد. اولین شماره روزنامه آیندگان در فردای پیروزی انقلاب به روز ۲۳ بهمن سال ۱۳۵۷ پیش روی شماست. در این خبر آمده است که کلمه شاهنشاهی از ارتش ایران حذف گردیده است. خبرهای دیگر و مهم این روزنامه به استعفای بختیار از پست نخست وزیری و انحلال مجلس سنا اشاره دارد. رئیس ستاد ارتش هم گفته است با بازرگان همکاری می کند و در ضمن شایعه مسمومیت آب تهران توسط وزارت نیرو تکذیب شده است. به صفحه آخر روزنامه می رویم به جوابیه سفارت عراق در تهران راجع به یک خبر روزنامه که درباره حوادث اخیر…