رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امسال مثل فیفا و یوفا عمل میکنیم و همانطور که بارها توضیح دادم بیانیه نویسی جریمه خواهد داشت. کل قراردادهای امسال پیوست انضباطی دارد. از هفته اول برخورد خواهیم کرد. هر مربی یا بازیکنی علیه داور حرف بزند مطمئنا محروم میشود.