مشاور سابق روحانی نوشت: وقتی آقای قالیباف رئیس مجلس شد و روسای کمیسیونها مشخص شدند؛ همه کمیسیونها با هم به رئیسجمهور نامه نوشته و تقصیرها را متوجه دولت کردند. این نشان داد که اینها هنوز بررسی نکرده و ناآشنا به صورت مساله کشور همه تقصیرات را به گردن دولت انداختهاند. اینها فکر میکنند با تخریب میتوانند کاری از پیش ببرند. خب «گر تو بهتر میزنی بستان بزن» آقای علی مطهری اخیرا حرف خوبی زده که تا زمانی که همه کشور صددرصد بهطور کامل دست این طیف نیفتد، نمیگذارند کار کشور جلو برود.