فاطمی، نماینده ولی فقیه در چهارمحال بختیاری: آمریکایی ها باز هم در مذاکره بازی درمیآورند، باز هم قلدری و تکبر میکنند و آنچه را که میخواستند به دست بیاورند، به دست نیاوردند. به آن هدفی که میخواستند برسند، اصلاً نرسیدند و بدهکار شدند اما باز هم از آن حالت تکبر شیطانی خودشان دستبردار نیستند. شنیدید که دیروز رییس جمهور متوهم آمریکا گفته بود: «ما پزشکیان، قالیباف و عراقچی را نزدیم که بعد با آنها مذاکره کنیم.» این مزور، کلکباز و قمارباز، این جمله را برای چه میگوید؟ چون میخواهد ما فکر…