مهران یوسفی، رییس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد، در تشریح این خبر گفت: با گزارش دریافتی از بیمارستان امام خمینی(ره) مبنی بر یک مورد مشکوک به ضرب و شتم کودک، بلافاصله ماموران اورژانس اجتماعی این اداره در محل حاضر شدند و پس از بررسی وضعیت جسمانی وی علایم آن را مشاهده کردند و مشخص شد این کودک، یک دختر ۶ ساله است که آثاری از سوختگی ناشی از آب داغ و وسایل گرم و کبودی در بدن وی به وضوح دیده می شود؛ ضمن این که از ناحیه پای راست نیز دچار شکستگی شده است.