عضو کمیسیون آموزش مجلس در واکنش به پس گرفتن «لایحه ممنوعیت ستارهدار دانشجویان از مجلس » به دیده بان ایران گفت: دولت میخواهد دانشگاه را اداره کند نه دانشجو. دولت باید قوانین، مقررات و آییننامهها را تدوین کند. ما و یا دانشجویان که نمیتوانیم برای دولت تعیین کنیم چه برنامه و آییننامهای داشته باشد چون این دولت است که دانشگاه را اداره میکند.