رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی روز چهارشنبه اعلام کرد توافق امضا شده میان تهران و این نهاد وابسته به سازمان ملل این امکان را فراهم میکند که آژانس به همه تأسیسات هستهای ایران حتی آنها که در جریان جنگ ۱۲ روزه آسیب دیدهاند؛ بدون استثنا دسترسی داشته باشد.