سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در حساب ایکس خود نوشت: زلنسکی با سوءاستفاده از پول مالیاتدهندگان آمریکایی و اروپایی، جیب ژنرالهای فاسد خود را پر میکند و این کار را به بهانهٔ مقابله با آنچه «تجاوز غیرقانونی و ناقض منشور سازمان ملل» مینامد، انجام میدهد. آقای زلنسکی، جهان دیگر از دلقکهای سردرگم به ستوه آمده است. برخلاف ارتش شما که متکی به حمایت خارجی و آکنده از نیروهای مزدور است، ما ایرانیها بلدیم از خودمان دفاع کنیم و نیازی به گدایی از بیگانگان نداریم.