محسن اردکانی مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان این که در حال حاضر چهارمین سال خشکسالی را در استان تهران پشت سر میگذاریم، اظهار کرد: هر شهروند استان تهران روزانه ۲۵۰ لیتر آب مصرف میکند، در حالی که در کشورهایی که بالغ بر ۷۵۰ میلی متر در سال بارندگی دارند، میزان مصرف آب شهروندان روزانه ۱۷۰ لیتر است