"تسحی هانگبی" رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل درباره برنامه هسته ای ایران گفت: ما در برخورد با برنامه هسته ای ایران وقت خود را هدر نمی دهیم . این مقام رژیم اسرائیل همچنین مدعی شده؛ در به تاخیر انداختن برنامه هسته ای ایران موفق شدیم. وی در ادامه گفت: غنی سازی اورانیوم ایران در سطح ۹۰درصد، خط قرمز کل جهان است.گر هیچ راه دیگری نباشد؛ حمله به تاسیسات هسته ای ایران مورد حمایت قرار می گیرد.