شماره ۸ تاریخی فوتبال ایران گفت: یکی از مشکلات ورزش ما نبود شایستهسالاری است. من نمیگویم خودم شایسته بودم و شایسته هستم؛ اما قرار نبود در فوتبال شایسته سالاری شود. بگذارید درباره رشته خودم حرف بزنم. خیلیها در فوتبال شایسته مدیریت هستند؛ اما خانهنشین شدهاند و متاسفانه در این شرایط دل بستهایم به خوبان عالم.