چند روزی است خبر استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر میشود ولی صحت و سقم آن برای کسی حتی وزارت راه و شهرسازی مشخص نیست. موضوعی که دستمایه تهیه یک گزارش توسط دیدهبان ایران شده است.
۵۹۸ مطلب
چند روزی است خبر استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر میشود ولی صحت و سقم آن برای کسی حتی وزارت راه و شهرسازی مشخص نیست. موضوعی که دستمایه تهیه یک گزارش توسط دیدهبان ایران شده است.
زهره حسینی: سامانه همدم تلاش کرده تا مبتنی بر سنت های خانواده و مبانی اسلامی، با استفاده از روش های نوین و علمی به جوانان برای انتخابی آگاهانه و ازدواجی پایدار تحت نظر خانواده کمک کند.
صفحه قالیباف در اینستاگرام دارای تیک آبی (حساب کاربری رسمی تایید شده) بود، امروز تعلیق شد
محمدباقر قالیباف در پیامی در پی حادثه امروز در حرم شاهچراغ اعلام کرد: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفتههای گذشته با ایجاد ناآرامی، زمینه را برای توطئههای دشمن فراهم کردند. ملت شریف ایران ثابت کردهاند با اینگونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذرهای از مواضع انقلابی خویش عقبنشینی نخواهند کرد.
رئیس مجلس معتقد است که رسانهها سخنان او درباره ربوی بودن بانکها را به صورت شیطنت آمیز منتشر کرده و اصل مطلب را به مخاطب نرساندهاند.
استعفای پر سر و صدای حجتالله عبدالملکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندلی خالی او موضوع گزارشی است که دیدهبان ضمن پرداختن به آن، به گزینههای جدیدی به جز وزیر معرفی شده فعلی رسیده است.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی از زمان نشستن بر کرسی ریاست پارلمان یازدهم تا کنون بیش از ۸۰۰ روز است که در برابر رسانههای جمعی در قالب یک نشست خبری حاضر نشده؛ موضوعی که در حال ثبت یک رکورد تاریخی برای او در مقایسه با رؤسای ادوار پارلمان است.
حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزههای علمیه میگوید: چطور ممکن است نماینده مجلس نگران حیثیت اعضای محترم شورای نگهبان باشد، اما نگران حیثیت اصل اسلام و رفع رباخواری و حیلههای ربا در بانکداری جمهوری اسلامی ایران نباشد؟
رییس مجلس میگوید: اگر به مدیرانی که قوی و امین نیستند فرصت و شجاعت داده شود، مشکل ایجاد میکنند و باید برای آنها طور دیگری چاره اندیشی کرد، ولی به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کارها را پیش ببرد.
شهردار سابق تهران با اشاره به دوران مسؤولیت خود گفت: بعضی از دوستان میگفتند شما بلد نیستید فحش بدهید، مدیر در شهرداری باید بلد باشد فحش بدهد تا بتواند کار کند. اما من این موضوع را قبول نداشتم.