این کارشناس رسانه یکی ازچالشهای نقد و پرسشگری را درفضای رسانهای کشور برچسب و اتهام سیاهنمایی میداند: «متأسفانه درکشور ما که نهادهای مدنی ضعیف هستند تا به جنبههای منفی مدیران اشاره میشود، فوری بهانه سیاهنمایی مطرح میشود؛ اما اینکه ما بعد از پلاسکو هیچ عذرخواهی، پذیرش اشتباه و استعفا از کسی ندیدیم، نشاندهنده ادامهداربودن سوءمدیریت است.