سلیمی بیان کرد: مدیران خودروساز بارها اعلام کردهاند زیان ده هستند و ۲۴ هزار نیروی مازاد دارند که این نیروی مازاد با فشار افراد صاحبنفوذ جذب کارخانههای خودروساز شده و موجب افزایش هزینهها شده که مردم باید پول آن را پرداخت کنند، سوال اینجا است چرا باید مدیرانی که یک شرکت را زیانده میکنند، باید حقوق بگیرند، این مدیران زیانده باید از سیستم مدیریتی حذف شوند